طاهری با بازیکنان پرسپولیس خداحافظی نکرد

طاهری با بازیکنان پرسپولیس خداحافظی نکرد

به گزارش "ورزش سه"، علی اکبر طاهری که طی مدت حضورش در پرسپولیس بارها استعفای کتبی و شفاهی خود را تسلیم مدیران سابق و وزیر ورزش و جوانان کرده بود، اکنون با تغییرات جدید در سطح وزارت شایعه برکناری اش جدی تر از گذشته شده است و زمزمه این اتفاق در پایان دیدار روز گذشته و پیروزی بر سیاه جامگان در بین بازیکنان این تیم نیز به وجود آمده بود و آنها در جستجو برای اعلام سرنوشت سرپرست خود بودند. با این حال سرپرست پرسپولیس در پایان این بازی در ضیافت شام به منظور جشن تولد محسن ربیع خواه، خداحافظی نوراللهی و همچنین کسب عنوان قهرمانی در نیم فصل حضور یافت و جلسه ای کوتاه نیز با کادرفنی این تیم داشت. در ادامه‌ی این ضیافت برانکو ایوانکوویچ و طاهری در جلسه ای بدون واسطه و حضور مترجم حضور یافتند و با یکدیگر به گفتگو پرداختند.

برنامه فشرده طاهری در روز جمعه که با حضور در استادیوم و هتل محل اسکان تیمش در نهایت با حضور در تلویزیون و برنامه شب های فوتبالی همراه شد.

طاهری که البته این روزها محمود گودرزی، وزیر سابق ورزش و جوانان را به عنوان بزرگترین حامی خود نمی بیند، زمزمه جدایی اش را بیش از پیش نزدیک می بیند. شاید همین مساله هم باعث شد تا مدیرکانون هواداران این باشگاه برخلاف همیشه و در این بازی هواداران مشرف به جایگاهی که طاهری در آن حاضر بود را به تشویق سرپرست این تیم و حمایت از او واداشت. سرپرست فعلی که پیش از این بارها استعفای خود را از حضور در مدیریت باشگاه به گودرزی اعلام کرده بود و با اطمینان از اینکه دوست قدیمی اش آن را نمی پذیرد اینبار اما با تغییرات به وجود آمده در راس وزارت ورزش، این اتفاق را نزدیک به خود می بیند.

دلخوری از ملاقات سلطانی فر با پیشکسوتان

مسعود سلطانی فر هفته گذشته جلسه ای با پیشکسوتان این باشگاه برگزار کرد. پیشکسوتانی که در صدر آن امیر عابدینی به عنوان یکی از منتقدین سرسخت علی اکبر طاهری حضور داشت و این مساله باعث دلخوری شدید او نیز شد. طاهری که انتظار نداشت در روزهای انتشار این شایعه سلطانی فر پیش روی منتقدان او قرار گیرد اکنون بیش از این اطمینان یافته که در صورت اعلام استعفایش از سوی وزارت مورد تایید قرار خواهد گرفت و میز مدیریتی اش در ساختمان میدان پیروزان را از دست خواهد داد.

سه شنبه؛ مجمع سرنوشت ساز

جلسه هیات مدیره و مجمع این باشگاه به زعم خیلی‌ها اتفاقات بزرگی را این هفته در پی خواهد داشت. محمدرضا زادمهر، جعفر کاشانی، حمید گرشاسبی، فرشید گل زاده و علی اکبر طاهری این هفته و در روز سه شنبه جلسه ای حساس را برگزار خواهند کرد که گفته می شود تغییرات زیادی را در پایان آن در پی خواهد داشت و احتمال تغییرات در بین اعضا و حتی مدیریت نیز وجود خواهد داشت. با این حال طاهری اکنون به پشتوانه نتایج مناسب پرسپولیس و شرایط مالی این باشگاه خود را بیمه می بیند و از گزند هرگونه اتفاق جدید دور. اتفاقی که وزارت ورزش و جوانان را نیز مانع از تصمیم جدید در این باشگاه کرده است و آنها در حال بررسی شرایط برای تصمیم در این خصوص هستند. با این حال همه چیز در روز سه شنبه مشخص خواهد شد و باید دید طاهری و رفقا به کار خود ادامه خواهند داد یا برانکو ایوانکوویچ در بازگشت از تعطیلات سال نوی میلادی با رییس جدیدی مواجه خواهد شد.