فیل جونز: ریکاوری، عامل فرم خوب من بوده است

فیل جونز: ریکاوری، عامل فرم خوب من بوده است

وبسایت رسمی برنامه نود - فیل جونز، مدافع باشگاه منچستریونایتد، طی صحبت‌هایی در مورد دلایل فرم خوبش در هفته‌های جاری صحبت کرده است.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از Manchester evening news، فیل جونز در ابتدای فصل جاری، پس از مصدومیت‎های پیاپی، به نوعی بازیکنی فراموش شده به نظر می‌رسید اما پس از مصدومیت بایی و اسمالینگ، از فرصت استفاده کرده و توانست زوج خوبی با روخو در قلب خط دفاعی شیاطین سرخ ایجادکند. این بازیکن 24 ساله در این باره به تلویزیون باشگاه گفت:

به نظرم با افزایش سن، به اهمیت ریکاوری پی برده‌ام. وقتی جوان‌تر بودم پس از پایان بازی صرفا به دنبال پلی‌استیشن و غذا بودم اما حالا اهمیت زیادی برای ریکاوری قائلم چرا که می‌دانم باید در آماده‌ترین شرایط ممکن به بازی بعد بروم.

وی در مورد همکاری با مورینیو گفت:

فوق‌العاده است. او اعتماد به نفس زیادی به من داده است که امیدوارم به خوبی پاسخش را بدهم. من بازیکنی نیستم که نیاز به تعریف و تمجید فراوان دارد، اما اینکه مربی به تمجید از شما بپردازد، همیشه احساس خوبی دارد. با این‌حال، می‌دانم که در این ورزش هرلحظه ممکن است افت کنید و جایگاهتان را از دست دهید و به همین خاطر، به دنبال حفظ این روند خواهم بود.

گفتی است فیل جونز که در سال 2011 از بلکبرن به منچستریونایتد پیوسته بود، اخیرا صد و پنجاهمین بازیش برای این تیم را انجام داد. عددی که درصورت نبود مصدومیت‌های همیشگی وی، قطعا خیلی بیشتر از این بود.

1405