بوفون: باید در همان 25 دقیقه اول بازی کار میلان را یکسره می کردیم

بوفون: باید در همان 25 دقیقه اول بازی کار میلان را یکسره می کردیم

وبسایت رسمی برنامه نود - دروازه بان تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا از شکست تیمش در سوپر کاپ ایتالیا برابر میلان به شدت ناراحت است.

به گزارش وب سایت نود، جیانلوئیجی بوفون معتقد است که در سوپر کاپ ایتالیا، یوونتوس باید تیم پیروز میدان لقب می گرفت. در این دیدار، دو تیم در پایان 120 دقیقه وقت های عادی و اضافی به تساوی یک بر یک رسیدند، و در ضربات پنالتی این تیم میلان بود که با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی رسید و فاتح سوپر کاپ ایتالیا شد.

ششصدمین بازی جیانلوئیجی بوفون برای تیم یوونتوس با خاطره ای تلخ برای این دروازه بان به پایان رسید. با وجودی که بوفون در ضربات پنالتی موفق شد ضربه جیانلوکا لاپادولا را مهار کند، اما با هدر رفتن دو پنالتی یوونتوس توسط ماریو مانژوکیچ و پائولو دیبالا، میلان موفق شد جام قهرمانی سوپر کاپ ایتالیا را تصاحب کند. بوفون معتقد است یوونتوس باید در همان دقایق اولیه که کاملاً بر بازی مسلط بود و با گل کیه لینی از میلان پیش افتاد، کار حریف را یکسره می کرد. در دقایقی که یوونتوس بازی را تحت کنترل خود داشت، جیانلوئیجی دوناروما دروازه بان جوان میلان چندین بار با واکنش های عالی مانع از گلزنی بازیکنان حریف شد. کاپیتان یوونتوس در پایان در گفتگویی با شبکه تلویزیونی باشگاه یوونتوس اظهار داشت:

باید در همان 25 دقیقه اولیه که حاکم بازی بودیم، کار میلان را یکسره می کردیم. در آن دقایق میلان کاملاً دست و پا بسته بازی می کرد، اما تیم ما در زمین خیلی روان بود. بازیکنان میلان اراده بالای خود را نشان داده و بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند. این شکست خیلی شرم آور است، به ویژه آنکه هم در وقت های عادی بازی و هم در ضربات پنالتی از حریف پیش افتادیم.

بوفون با اشاره به سوپر کاپ سال 2014 که آن دیدار هم در قطر برگزار شد و یوونتوس مقابل ناپولی تن به شکست داد، صحبت هایش را اینگونه ادامه داد:

جای تأسف دارد که باز هم مثل دو سال قبل در ضربات پنالتی از حریف پیش افتادیم اما متأسفانه نتوانستیم بازی را به سود خود به پایان ببریم. این اتفاق بسیار نا امید کننده بود زیرا بازیکنان ما پس از دو ساعت بازی دیگر توان راه رفتن نداشتند. ما هم مثل میلان در حالیکه فرصت گلزنی داشتیم، اما بازی را با شکست به پایان بردیم.

بوفون در ادامه درباره اینکه سال 2016 را با شکست به پایان بردند، گفت:

فکر نمی کنم که خستگی ناشی از انجام چندین مسابقه عامل مهمی برای شکست ما باشد زیرا یوونتوس به انجام این نوع بازی های فشرده عادت دارد. ما سال خوبی را پشت سر گذاشتیم. سال 2016 برای ما سرشار از اتفاقات خوب بود. اما امسال آنطور که ما می خواستیم به پایان نرسید، اما این هم جزئی از فوتبال است.

2081