مونتلا: قهرمانی در سوپر کاپ ایتالیا می‌تواند میلان را به روزهای خوب گذشته بازگرداند

مونتلا: قهرمانی در سوپر کاپ ایتالیا می‌تواند میلان را به روزهای خوب گذشته بازگرداند

وبسایت رسمی برنامه نود - وینچنزو مونتلا پس از پیروزی شاگردانش در ضربات پنالتی مقابل یوونتوس اعلام کرد میلان مستحق قهرمانی در سوپر کاپ ایتالیا بوده است.

به گزارش وبسایت نود، وینچنزو مونتلا پس از قهرمانی در سوپر کاپ ایتالیا اعلام کرد امیدوار است این قهرمانی باعث شود تا روسونری‌ها بار دیگر به روزهای خوب گذشته خود بازگردند. در دیداری که دو تیم به تساوی 1-1 رسیدند، دوناروما با مهار پنالتی دیبالا قهرمان میلانی‌ها شد تا این تیم پس از 5 سال نخستین قهرمانی خود را به دست آورد، پائولو دیبالا در دقایق پایانی وقت‌های اضافه این دیدار توپ را به تیرک دروازه کوبید تا بدین ترتیب روسونری‌ها این فرصت را داشته باشند تا در ضربات پنالتی بیانکونری را شکست بدهند. میلان در حال حاضر در مقام پنجم سری آ ایتالیا قرار دارد با این حال سر مربی این تیم امیدوار است تا با این قهرمانی میلان بار دیگر به روزهای خوب گذشته خود باز گردد. او در مصاحبه با Rai Sport اعلام کرد:

پیروزی در این دیدار احساس فوق العاده‌ای دارد. در مقابل تیمی با قدرتِ یوونتوس بازی برابر و خوبی ارائه دادیم تا به آینده بیش از پیش امیدوار شویم. برای برلوسکونی بسیار خوشحالم چرا که همه ما از حمایت‌های او اطلاع داریم، این قهرمانی را به او تقدیم می‌کنیم. 20 دقیقه اول این دیدار نمایش خوبی نداشتیم اما پس از آن آرام آرام به فرم خود بازگشتیم و موفق شدیم حملات خوبی روی دروازه حریف ترتیب دهیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم و مستحق پیروزی در این دیدار بودیم. در وقت‌های اضافه تحت فشار حریف قرار گرفتیم، با این حال اگر دیبالا آن موقعیت را به گل تبدیل می‌کرد، نتیجه‌ ظالمانه‌ای رقم می خورد.

1899