اصفهانیان:قبلا تعداد محدودی داور برای استقلال و پرسپولیس سوت می زدند

اصفهانیان:قبلا تعداد محدودی داور برای استقلال و پرسپولیس سوت می زدند

 رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: باتوجه به امکانات فعلی در حوزه داوری فضا برای حضور و دیده شدن افراد شایسته فراهم شده است.

به گزارش کاپ، فریدون اصفهانیان در مراسم تقدیر از تیم های برتر فوتبال و فوتسال خراسان رضوی اظهار داشت: داوری مقوله بسیار سختی است که در این جلسه زمان آن نیست درباره آن سخن بگوییم، همچنین رشته موثری در فوتبال است که شاهد رشد آن در جامعه هستیم.

رئیس کمیته داوران و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ادامه داد: قبلا در بازی های استقلال و پرسپولیس تعداد داوران محدودی حضور داشتند اما در حال حاضر به ندرت شاهد داور تکراری در بازی های مختلف هستیم و حتی در بعضی بازی ها چند داور وجود دارد تا حقی از تیمی ضایع نشود و این نشان دهنده افزایش تعداد داوران در کشور است.

وی با اشاره به حمایت اسپانسر ها خاطر نشان کرد: با حمایت اسپانسر های مختلف دستگاه های مورد نیاز برای داوران خریداری شده است که فضای مناسب برای داوران ایجاد کرده است همچنین باتوجه به امکانات فعلی در حوزه داوری فضا برای حضور و دیده شدن افراد شایسته فراهم شده است.

اصفهانیان در مورد داوری در استان خراسان رضوی گفت: داوران توانمند بین‌المللی بسیاری در بخش خانم ها و آقایان در خراسان رضوی وجود دارد و این فرصت ویژه برای استان فراهم کرده است.