آلگری: یوونتوس نباید مغرور باشد

آلگری: یوونتوس نباید مغرور باشد

وبسایت رسمی برنامه نود - ماسیمیلیانو آلگری پیش از دیدار یووه مقابل میلان اعلام کرد بازیکنان بانوی پیر نباید با غرور پا به میدان بگذارند.

به گزارش وبسایت نود، آلگری پیش از دیدار سوپرکاپ ایتالیا که روز جمعه در دوحه برگزار می‌شود به هواداران این تیم اطمینان داد که بیانکونری نمایشی دلچسب خواهد داشت. او در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت:

از اهمیت این دیدار به خوبی اگاهی داریم. میلان با تاخیر به دوحه رسیده است اما از طرفی به سختی برای قهرمانی در این جام تلاش خواهد کرد. در سری ا شرایط خوبی داریم و ممکن است این مسئله باعث شود بازیکنان با غرور در میدان قدم بردارند، اما سعی خواهیم کرد که این اتفاق رخ ندهد چراکه می‌خواهیم نخستین جام فصل جاری را به دست آوریم. بازیکنان یووه دستاوردهای خوبی در این فصل داشته‌اند، در سری آ صدر نشین هستیم و به عنوان تیم صدر نشین به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا صعود کردیم. باید به خوبی شرایط این دیدار را درک کنیم و به حریف احترام بگذاریم چراکه در غیر این صورت با حداکثر توانمان تلاش نخواهیم کرد. برای دیدارهای فینال به همه این موارد نیاز داریم، همچنین علاوه بر آن‌ها باید با تاکتیک و تکنیک مناسب به این دیدار قدم بگذاریم تا بتوانیم به هدفمان برسیم. دیدار های گذشته میلان و یوونتوس دیدارهای نزدیکی بوده‌اند، نتایج 1-0 یا 2-1 گواه این ادعا هستند. در دیدار آخر شرایط خوبی مقابل میلان نداشتیم اما همیشه بازی خوبی مقابل آن‌ها به نمایش گذاشته‌ایم. هیچ دیدار آسانی برای ما وجود ندارد، مخصوصا دیدار جمعه که فینال است و هر تیمی برای پیروزی و قهرمانی پا به فینال میگذارد، به این دلایل دیدار فردا دیدار دشواری خواهد بود. میلان دست به کار بزرگی زده است که در ابتدای فصل هیچ کس تصورش را هم نمی‌کرد، آن‌ها با با بازیکنان جوانی که دارند آینده روشنی پیش رو خواهند داشت. با این حال ما اندکی از آن‌ها پیرتر هستیم البته نباید این موضوع را نا دیده بگیریم که بازیکنان با تجربه تری در اختیار داریم.

آلگری در خصوص این مسئله که آیا با 3 مدافع این دیدار را آغاز خواهد کرد یا خیر توضیح داد:

هنوز هیچ ایده‌ای در این خصوص ندارم، هنوز فرصت داریم تا بهترین ترکیب را انتخاب کنیم. لیش‌اشتاینر و پیانیچ مصدومیت‌های جزئی داشتند و باید شرایط آن‌ها را نیز در نظر بگیریم. شرایط بدنی آن‌ها در حال بهبود است و باید منتظر بمانیم تا از شرایط آن‌ها به درستی مطلع شویم چرا که ممکن است در این دیدار 120 دقیقه به بازی بپردازیم. دیبالا، مانژوکیچ و هیگواین می توانند همزمان در ترکیب قرار بگیرند اما باید در این خصوص تصمیم بگیریم. با توجه به شرایط پیانیچ باید سیستم تیم را انتخاب کنم و حضور او اهمیت بالایی برای ما دارد.

مکس آلگری آخرین مربی بوده است که موفق شده است به همراه میلان به مقام قهرمانی برسد، او به همراه میلان در سوپرکاپ ایتالیا در سال 2011 به قهرمانی رسید.

این خود دلیلی است تا باعث شود با تمام توانمان مقابل میلان به میدان برویم. باید در بهترین شرایط خود قرار داشته باشیم تا بتوانیم به مقام قهرمانی برسیم. در آن زمان تصور نمی‌کردم این آخرین قهرمانی میلان خواهد بود چراکه هنوز مربی میلان بودم و می‌خواستم به کسب قهرمانی با این تیم ادامه دهم. به هر حال شرایط تغییر کرده است و در حال حاضر در یوونتوس هستم. خوشحالم که مربی یووه هستم. بخاطر قهرمانی‌های اخیر باید از بازیکنان و کادر مدیریت یووه تشکر کنم و امیدوارم جمعه بتوانیم جام دیگری به افتخارات بانوی پیر اضافه کنیم.

1899