دلیل عدم علاقه رونالدو برای پوشیدن کفش های مشکی نایک فاش شد

دلیل عدم علاقه رونالدو برای پوشیدن کفش های مشکی نایک فاش شد

وبسایت رسمی برنامه نود - یک مقام رسمی شرکت نایک معتقد است که فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید دوست ندارد در هنگام بازی کفش های مشکی بپوشد زیرا این کفشها سبب می شود که او کندتر به نظر برسد.

به گزارش وب سایت نود، کریستیانو رونالدو از زمان آغاز دوران حرفه ای فوتبالش در پرتغال و تیم اسپورتینگ همیشه کفش های نایک پوشیده و یکی از ستارگان بزرگ و برجسته دنیای ورزش است که از کفش های ورزشی این کمپانی استفاده می کند. رونالدو در حال حاضر کفش های دارای علامت CR7 را برای مسابقات می پوشد، اما نزدیکان این بازیکن فاش کردند که او اکنون ترجیح می دهد تا از کفش هایی با رنگ روشن بازی کند. این در حالیست که رونالدو فصل گذشته در لیگ قهرمانان اروپا کفش های مشکی نایک را می پوشید.

ماکس بلاو معاون شرکت تولیدی کفش های ورزشی (فوتبال) نایک در همین زمینه توضیحاتی به سایت گل داتکام داده است. وی در این باره گفت:

به نظرم رونالدو شگفت انگیز است، اما او اولین کسی است که می گوید من می توانم بهتر از این باشم. او می گوید که او می تواند بهتر باشد و وظیفه خود را انجام دهد، اما او نیاز دارد که ما هم کار خود را انجام دهیم. انجام این کار فشار زیادی روی دوش ما می گذارد. ما باید طرحی را ارائه دهیم که به رونالدو کمک کند. و به همین ترتیب توانستیم کفش های جدید رونالدو را برای او طراحی کنیم.

این مقام رسمی شرکت نایک در مورد رنگ کفش بازیکنان هم اینگونه توضیح می دهد:

هر بازیکنی رنگ مورد علاقه خود را دارد، و به لحاظ علمی هم ثابت شده است که رنگ کفش ورزشی باعث فعال شدن مواد شیمیایی در درون مغز بازیکن می شود. وقتی شما احساس بهتری داشته باشید، بهتر می توانید بازی کنید. مهم دلیل برای انتخاب رنگ هم اینست که به شما اعتماد به نفس می دهد. برای مثال، کریستیانو رونالدو دوست ندارد در هنگام بازی کفش های مشکی بپوشد زیرا به گفته خودش رنگ مشکی باعث می شود که او کند به نظر برسد؛ او همیشه می خواهد احساس کند تند و سریع است.

2081