آیا جو هارت در راه بازگشت به لیگ برتر انگلیس به آنفیلد خواهد رفت؟

آیا جو هارت در راه بازگشت به لیگ برتر انگلیس به آنفیلد خواهد رفت؟

وبسایت رسمی برنامه نود - دروازه بان تیم فوتبال منچستر سیتی و تیم ملی انگلیس که در این فصل به طور قرضی راهی تورینو ایتالیا شده، پیشنهادهایی از لیگ برتر انگلیس دریافت کرده تا بار دیگر به فوتبال کشورش بازگردد.

به گزارش وب سایت نود، جوهارت که در ابتدای فصل از سوی پپ گواردیولا از ترکیب بازیکنان منچستر سیتی برای فصل جاری کنار گذاشته شد، به ناچار به سری آ ایتالیا و تیم تورینو پیوست. هارت به صورت قرضی و یک فصل در تیم ایتالیایی بازی خواهد کرد.

اما دیلی میرر اخیراً گزارشی مبنی بر این منتشر کرد که تیم فوتبال لیورپول به این دروازه بان 29 ساله پیشنهادی ارائه کرده تا از تابستان سال آینده به آنفیلد برود. گفته می شود مسئولان تورینو مایلند تا قرارداد این دروازه بان انگلیسی را تمدید کنند، اما خود جو هارت تمایل بیشتری به بازگشت به کشورش دارد.

لیورپول در حاضر سیمون مینیوله و لوریس کاریوس را به عنوان دو سنگربان در اختیار دارد که هیچ کدام از آنها نتوانسته اند رضایت مربیان را جلب کرده و حضور باثباتی در دروازه قرمز پوشان آنفیلد داشته باشند. به همین علت، یورگن کلوپ در پی بررسی گزینه های دیگری برای پست دروازه بانی تیمش می باشد.

2081