کمپو: از حالا نمی توانیم رئال مادرید را قهرمان لالیگا بدانیم

کمپو: از حالا نمی توانیم رئال مادرید را قهرمان لالیگا بدانیم

وبسایت رسمی برنامه نود - ایوان کمپو، بازیکن سابق باشگاه رئال مادرید معتقد است که این تیم همچنان باید از خطر بارسلونا در رقابت های لالیگا آگاه باشد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، تیم زین الدین زیدان در حال حاضر روند 37 بازی بدون شکست را سپری می کند و با یک بازی کمتر و 3 امتیاز بیشتر از بارسلونا در صدر جدول لالیگا قرار دارد. کمپو در مصاحبه ای که با Omnisport انجام داد، در این رابطه گفت:

از آنجایی که هنوز در ماه دسامبر هستیم، هنوز 5 ماه تا پایان فصل باقی است. بدترین بخش، ژانویه و در واقع دو ماه آخر فصل خواهد بود که با بازی های کوپا دل ری و مراحل کلیدی لیگ قهرمانان اروپا همراه خواهد شد و معمولاً تیم ها در این مقطع به مشکل می خورند. آیا بارسلونا می تواند به رئال مادرید برسد؟ بله، مسلماً. این اتفاق در فصول قبل هم رخ داده که بارسلونا صدرنشین بوده و رئال مادرید به آنها رسیده است. و تیمی در نهایت قهرمان شده؟ رئال مادرید بود. هنوز راه زیادی تا پایان فصل مانده و نمی توانیم بگوییم که رئال مادرید قهرمان لالیگا خواهد شد.

کمپو در ادامه به مقایسه سبک بازی سرخیو راموس و فرناندو هیه رو پرداخت و گفت:

شباهت هایی وجود دارد، اما نحوه بازی فرناندو در مقایسه سرخیو فرق داشت. فکر می کنم سرخیو پر جنب و جوش تر است. فرناندو ایستا بازی می کرد، و از نقطه نظر من پاس های بلند شگفت انگیزی داشت. شاید سرخیو، پاس های کوتاه بهتری داشته باشد، در حملات هجومی تر باشد و حالا همه در مورد او صحبت می کنند چون چند گل پیروزی بخش به ثمر رسانده است. فرناندو چنین شانسی نداشت، او عناوین زیادی را بالای سر برد. اما سرخیو حالا بازیکنی است که تا لحظه آخر باور خود را حفظ می کند. وقتی که بازی به دقیقه '90 می رسد، او هنوز فکر می کند که می تواند در 2 یا 3 دقیقه وقت های تلف شده برای به ثمر رساندن گلی دیگر تلاش کند.

1771