انریکه: به توانایی های آلکاسر شک نداشتم

انریکه: به توانایی های آلکاسر شک نداشتم

وبسایت رسمی برنامه نود - لوییز انریکه پس از دیدار بارسلونا و هرکولس که با نخستین گل آلکاسر با پیراهن بارسلونا همراه بود، از گلزنی مهاجم اسپانیایی خود ابراز خشوحالی کرد.

به گزارش وبسایت نود، پاکو آلکاسر که تابستان گذشته از والنسیا به بارسلونا پیوسته است، تا پیش از دیدار مقابل هرکولس موفق نشده بود در دیدارهای رسمی برای بارسلونا گلزنی کند، او 10 دیدار با لباس بارسلونا به میدان رفت اما در امر گلزنی نا موفق بود، با این حال این مهاجم اسپانیایی در جریان دیداری که با حساب 7-0 به سود بارسلونا به پایان رسید موفق شد به روند گل نزدن‌هایش پایان بدهد. او با ضربه سر گل پنجم بارسا را به ثمر رساند تا پس از این دیدار لوییز انریکه از این امر ابراز خشنودی کند. لوییز انریکه در این خصوص در کنفرانس مطبوعاتی پس از این دیدار اعلام کرد:

از این مسئله نگران نبودم چرا که این مشکلات به طور طبیعی در فوتبال رخ می دهد، با این حال همه ما منتظر نخستین گل آلکاسر بودیم. از توانایی‌های او به خوبی آگاه بودیم و به آینده او هیچ شکی نداشتیم. از عملکرد او و سایر بازیکنان بسیار خوشحالم.

در دیدار رفت این مسابقات، بارسلونا با ترکیبی کم تجربه به مصاف هرکولس رفت اما در دیدار برگشت بازیکنان ذخیره بارسلونا به میدان رفتند و موفق شدند توسط دینیه به گل نخست خود دست یابند و در ادامه با باز شدن دفاع حریف بر تعداد گل‌های خود بی‌افزایند. انریکه در این خصوص ادامه داد:

هرکولس با جدیت در این دیدار ظاهر شد، آن‌ها بازی متراکمی را به نمایش گذاشتند و گردش توپ را برای ما دشوار کردند اما پس از اینکه به گل نخست رسیدیم با شرایط بهتری به بازی ادامه دادیم. در نیمه دوم موفق شدیم شرایط بازی را به طور کامل در دست بگیریم و با نتیجه ای مناسب زمین بازی را ترک کنیم.

بارسلونا در حالی به نیم فصل مسابقات این فصل رسیده است که باید روز 8 ژانویه به مصاف ویارئال برود، با این حال لوییز انریکه در پایان افزود:

در شبی فوق العاده سال 2016 را به پایان رساندیم.

1899