مطهری: نمیخواستم از قصد اخراج شوم/تشویق استقلالیها به من انگیزه داد

مطهری: نمیخواستم از قصد اخراج شوم/تشویق استقلالیها به من  انگیزه داد

مهاجم تیم نفت تهران گفت: من به تیم نفت تعهد دارم و از اینکه مقابل استقلال به پیروزی رسیدیم خیلی خیلی خوشحالم.

امیرارسلان مطهری در گفت و گو با کاپ، درباره پیروزی تیم نفت مقابل استقلال اظهار داشت: خدا را شکر که در این بازی سخت پیروز شدیم. خیلی خیلی خوشحال هستم. تماشاگران و مردم بازی قشنگی را دیدند. این مسابقه پر بود از موقعیت و گل. امیدوارم همه بازی ها در فوتبال ما بدین گونه باشد. تیم ما بهتر از موقعیت هایش استفاده کرد و در نهایت برنده شد.

وی درباره آمادگی بدنی بالای تیم نفت خاطرنشان کرد: تیم ما دیر تحویل کادر فنی داده شد اما با غیرت بچه ها و تدابیر علی آقا(دایی)، رفته رفته وضعیت بهتر شد. آمادگی ما بالا رفت و هماهنگ تر شدیم. اوج کار تیم نفت در برابر استقلال بود که در نیمه دوم وقت اضافه ها هم بچه ها سنگ تمام گذاشتند. ما اینها را مدیون علی دایی هستیم.

مهاجم تیم نفت تهران درباره عدم موفقیتش در گلزنی مقابل استقلال علی رغم بازی خوبش تصریح کرد: خیلی دوست داشتم که گل بزنم. تلاش زیادی را هم انجام دادم اما قسمت نبود. برد تیم ما مهم بود که حاضل شد. من به تیم نفت تعهد دارم. ما هوادار نداریم و در بازی هایی که تماشاگر به ورزشگاه می اید انگیزه من و بقیه بچه ها بیشتر می شود.

وی درباره خشن بازی کردنش و شایعه اینکه از قصدمی خواسته اخراج شود گفت: خشن بازی کردن من به خاطر انگیزه زیادی بود که داشتم. من به تیم نفت تعهد دارم. شنیده ام که برخی ها گفته اند من از قصد می خواستم اخراج شوم. واقعا متاسفم برای این گونه حرف ها. من واقعا چنین هدفی نداشتم. فوتبال یک ورزش حرفه ای است. بازی پخش زنده بود و همین باعث شده بود تلاش ما و بچه ها دو چندان شود.

بازیکن تیم نفت درباره داوری این مسابقه بیان داشت: من در جایگاهی نیستم که بخواهم درباره داوری صحبت کنم. از طرفی سرمربی ما در این باره صحبت کرده است. با این حال شنیدم که سعید مظفری زاده اعلام کرده گل استقلال آفساید بوده است. دربره پنالتی هم مطمئن باشید که به درستی روی بازیکن ما اعلام خطا شد.

وی درباره تشویق شدنش توسط هواداران استقلال افزود: من حرف دلم را زده بودم و هواداران استقلال به من لطف داشتند. از تشویق آنها حس خوبی من داده شد و بدانند که حس من به آنها 10 برابر است. از جهتی تشویق آنها باعث شد انگیزه ام برای بازی مقابل استقلال بیشتر شود.

مطهری در پایان درباره هموار شدن راه فینالیست شدن نفت بعد از شکست استقلال گفت: این طرز فکر را قبول ندارم. در لیگ ما هیچ تیمی ضعیف نیست. دیگر چه برسد به اینکه آن تیم سپاهان باشد. بازی هم که در اصفهان به انجام می رسد. لازم به ذکر است ما قبل از بازی با سپاهان باید به مصاف تراکتورسازی برویم و پس از سپاهان هم به دیدار استقلال خواهیم رفت. البته برای دیدار با استقلال زمان بیشتری برای استراحت خواهیم داشت. ما برد در جام حذفی را فراموش کردیم و حالا تمرکزمان روی تراکتورسازی است.