هنرنمایی عمرعبدالرحمان در مقابل رافائل نادال

هنرنمایی عمرعبدالرحمان در مقابل رافائل نادال

به گزارش "ورزش سه"، زمانی که رافائل نادال، ستاره دنیای تنیس برای مسابقات جهانی به ابوظبی سفر کرد، عمرعبدالرحمان، ستاره تکنیکی فوتبال امارات با او ملاقات داشت و توانایی های خود در ورزش تنیس را به چالش کشید.

عمرعبدالرحمان در سال 2016 موفقیت های زیادی را کسب کرد و سالی رویایی را پشت سرگذاشت. او که جایزه مرد سال آسیا را از آن خود کرد، نقش چشمگیری در موفقیت های العین در لیگ قهرمانان و تیم ملی کشورش در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 ایفا کرده است.

عمرعبدالرحمان توانایی های خود را با یک توپ بزرگ تنیس در مقر برگزاری این مسابقات در ابوظبی نشان داد؛ اگرچه بدون شک می توان عمرعبدالرحمان را یکی از بهترین بازیکنان فوتبال آسیا خطاب کرد، اما او علاقمند بود تا مهارت خود در رشته تنیس را در مقابل یکی از بهترین تنیسورهای جهان به مرحله آزمون بگذارد.

نادال 30 ساله، برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در روز 30 دسامبر و افتتاحیه مسابقات، باید در مقابل توماس بردیچ از جمهوری چک قرار بگیرد.

عمرعبدالرحمان در این خصوص گفت: "بودن در ابوظبی و دنبال کردن یکی دیگر از مسابقات مهیج تنیس، برای من بسیار خوشحال کننده است. من همیشه از تماشای تنیس و سطح بالای ورزشکارانی که هر ساله در این سری مسابقات شرکت می کنند، لذت برده ام. به بازی رافائل نادال بسیار علاقمندم و امیدوارم در این مسابقات شانس با او یار باشد".