اختصاصی؛ جزئیات مراسم فیفا برای انتخاب بهترین بازیکن جهان

اختصاصی؛ جزئیات مراسم فیفا برای انتخاب بهترین بازیکن جهان

وبسایت رسمی برنامه نود - مراسم انتخاب بهترین‌های سال جهان روز 9 ژانویه در زوریخ برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت رسمی برنامه نود، این مراسم که برای اولین بار زیرنظر فیفا برگزار می‌شود، شامل برنامه‌های ویژه‌ای خواهد بود. برای اولین بار در این مراسم هر سه نامزد جایزه بهترین بازیکن و هر سه نامزد جایزه بهترین سرمربی سال در مراسم حضور خواهند داشت. 

پیش از این، جایزه بهترین بازیکن سال دنیا با همکاری مجله فرانس فوتبال و فیفا برگزار میشد اما امسال هر کدام از دو طرف مراسم جداگانه‌ای برگزار می‌کنند. مجله فرانس فوتبال هفته گذشته کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم ملی پرتغال را به عنوان بازیکن سال 2016 جهان معرفی کرد.

جزئیات مراسم

نمایش و فعالیت های فرش قرمز به صورت زنده پخش می شوند و می توان از طریق مرکز رسانه دنبال کرد. بعد از مراسم، یک میکسد زون برای انجام مصاحبه های کوتاه در فرش قرمز ترتیب داده خواهد شد. دسترسی حضور در این میکسد زون هم پس از ارائه مجوز رسمی به اضافه SAD اعطا خواهد شد. کارت حضور در میکس زون پس از مراسم، روی میز مرکز رسانه که همراه با خوش آمد گویی است، قرار داده خواهد شد. لطفاً در نظر داشته باشید که با توجه به محدودیت فضایی، همه رسانه ها جواز SAD دریافت نخواهند کرد.

برنامه مراسم: دوشنبه، 9 ژانویه 2017

از ساعت 17:00 فعالیت های فرش قرمز آغاز خواهد شد و تنها عکاسان و رسانه هایی دارای حق پخش و تنها با مجوز SAD می توانند در آن حضور داشته باشند. از ساعت 18:30 مراسم زنده تلویزیونی آغاز خواهد شد و رأس ساعت 20:00 این مراسم به پایان می رسد و مصاحبه با برنده ها و نامزد ها آغاز می شود.

1771