پیکان-فولاد/جدال متحول شدگان؛ساسان رکورد می زند؟

پیکان-فولاد/جدال متحول شدگان؛ساسان رکورد می زند؟

تیم های پیکان تهران و فولاد خوزستان در چهارچوب هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند.

به گزارش کاپ، تیم های پیکان تهران و فولاد خوزستان در چهارچوب هفتم پانزدهم رقابت های لیگ برتر روز جمعه از ساعت 15 در ورزشگاه شهر قدس رودرروی یکدیگر قرار می گیرند.

* پیکان تهران با هدایت مجید جلالی 22 امتیازی است و در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد. شاگردان جلالی در صورت کسب پیروزی می توانند تا رده سوم جدول صعود کنند و  اگر نتوانند در این دیدار سه امتیاز کامل را به دست بیاورند امکان دارد تا رده هشتم سقوط داشته باشند. 

* فولادخوزستان با هدایت نعیم سعداوی با 22 امتیاز و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به پیکان در رده پنجم جای دارد. آنها می توانند با شکست پیکان به رده سوم صعود کنند اما اگر در این دیدار امتیازی نگیرند ممکن است تا رده هشتم هم پایین بیایند.

* مجیدی جلالی سرمربی کنونی پیکان پیش از این هدایت فولاد خوزستان را برعهده داشته است و در یکی از مصاحبه هایش اعلام کرد که نسبت به این تیم تعلق خاطر دارد.

* ساسان انصاری مهاجم تیم فولاد خوزستان که با 12 گل در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارد در صورتی که بتواند مقابل پیکان گلزنی کند به رکورد گلزنی در 8 بازی پیاپی می رسد و در کنار نادر دست نشان از این حیث رکوردار خواهد شد.

* فولاد خوزستان با هدایت سعداوی 11 هفته است که متحمل هیچ شکستی نشده است. آنها آخرین بار در هفته سوم بود که با نتیجه 2برصفر به ذوب آهن باختند ولی بعد از آن دیگر هیچ شکستی را پذیرا نشدند. نکته جالب این است که قرمزپوشان اهوازی تاکنون در بازی های خارج از خانه شکست نخورده اند.

* تیم خوزستانی در سه بازی اخیر خود تمام امتیازات را دشت کرده است و مقابل تیم های استقلال خوزستان ، نفت تهران و نفت آبادان به پیروزی رسیده است.

* فولاد خوزستان در مصاف با چهار تیم تهرانی دیگر هیچ شکستی را نخورده است و به سه تساوی و یک برد دست پیدا کردند.

* پیکان تهران در دو بازی اخیر خود صاحب برتری شده است و شاگردان جلالی گلی هم دریافت نکردند.

* تیم فوتبال پیکان تهران تاکنون در برابر تیم های اهواز در این فصل هیچ امتیازی از دست نداده است و مقابل استقلال خوزستان و نفت آبادان به پیروزی های مشابه 3بر2 دست پیدا کرده است.

* علی حمودی تنها بازیکن تیم پیکان است که سابقه  حضور در فولاد را دارد. 

* پیکان و فولاد تاکنون 16 بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف هم رفتند که حاصل آن 3 برد برای پیکان، 8 پیروزی برای فولاد و 5 تساوی بوده است.