انتقاد تند جباری از لوکا بوناچیچ

انتقاد تند جباری از لوکا بوناچیچ

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی جباری با انتقاد شدید از لوکا بوناچیچ که سابقه حضور در لیگ برتر ایران را نیز در کارنامه دارد او را مربی ای فاقد عملکرد فنی لازم دانست. سرمربی کروات فصل گذشته الاهلی که در لیگ برتر ایران نیز سابقه حضور در سپاهان و فولاد خوزستان را در کارنامه دارد، با انتقاد مجتبی جباری مواجه شده. شماره هشت سابق استقلال و تیم ملی نسبت به جدایی او از الاهلی واکنش نشان داد.

جباری در گفتگویی با روزنامه همشهری ورزشی در این باره گفت: رفتن این مربی لطمه ای به این تیم (الاهلی قطر) نزد. بوناچیچ یکی از ضعیف ترین مربیان بود که دیدم. چه از لحاظ فنیو چه از لحاظ برخوردی. تعجب می کنم که برخی روی چنین مربیانی نظر مثبت دارند ولی امیدوارم مربیانی مثل لوکا دیگر وارد ایران نشوند. حضور او در الاهلی چیزی به این تیم اضافه نکرد و از رفتن این مربی به هیچ عنوان لطمه نخوردیم.

بازیکن سابق استقلال در خصوص شایعه بازگشت اش به جمع آبی پوشان نیز گفته: این مسائل چیزی است که باید در آینده درباره آن حرف زد. بازگشت به استقلال اتفاق کم و کوچکی نیست و این تیم برایم دوست داشتنی است. اکنون دوران مصدومیتم را طی می کنم و به این مسائل فکر نمی کنم. این تصمیمی است که باید آخر فصل تصمیم بگیرم. اگر قرار است به استقلال برگردم باید زمانی باشد که بتوانم کمک کنم.