منچستر یونایتد در ژانویه برای خرید لیندلوف وارد عمل می شود

منچستر یونایتد در ژانویه برای خرید لیندلوف وارد عمل می شود

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال منچستر یونایتد از آمادگی خود برای امضاء قرارداد با مدافع تیم بنفیکا پرتغال خبر داد.

به گزارش وب سایت نود، منچستر یونایتد قصد دارد تا در فصل نقل و انتقالات تابستان سای آینده با ویکتور لیندلوف بازیکن تیم ملی سوئد قرارداد امضاء کند.

لیندلوف 22 ساله انتظار می رود که در اوایل ژانویه بنفیکا را به مقصد منچستر یونایتد ترک کند، اگرچه خبرهای رسیده از مقامات باشگاه پرتغالی حکایت از آن داشت که بنفیکا قصد ندارد در ژانویه لیندلوف را به فروش برساند، اما به نظر می رسد اکنون آن ها آماده اند تا با مبلغ 37 میلیون پوند، این بازیکن آینده دار را به فروش برسانند.

در حالیکه گفته می شود مقامات باشگاه منچستر یونایتد قصد دارند بازیکنانی نظیر ممفیس دیپای را در فصل نقل و انتقالات زمستانی به سایر تیمها واگذار کنند، به نظر می رسد در ژانویه این تیم ورودی هم خواهد داشت. البته یونایتد در ابتدا قصد داشت در تابستان برای جذب لیندلوف اقدام کند، اما اکنون شرایط تغییر کرده و شیاطین سرخ در ژانویه برای جذب وی وارد عمل می شوند. منابع نزدیک به باشگاه به ESPN اعلام کرده اند، در صورتی که گزینه های بلندمدت باشگاه در ژانویه در دسترس باشند، آن ها برای خرید وارد بازار خواهند شد.

گفته می شود ژوزه مورینیو سرمربی منچستر یونایتد از مدیر اجرایی این تیم خواسته است با توجه به غیب شش هفته اریک بایی به خاطر همراهی تیم ملی ساحل عاج در رقابت های جام ملت های آفریقا، هر چه زودتر در راستای تقویت خط دفاعی تیم اقدام کند.

2021

2081