گلن هادل: دله الی می‌تواند تبدیل به بهترین بازیکن تاریخ تاتنهام شود

گلن هادل: دله الی می‌تواند تبدیل به بهترین بازیکن تاریخ تاتنهام شود

وبسایت رسمی برنامه نود - گلن هادل معتقد است دله الی، بازیکن جوان تاتنهام از توانایی شخصیت لازم برای تبدیل شدن به یک بازیکن بزرگ بهره‌مند است.

به گزارش وبسایت نود، دله الی، بازیکن جوان تیم تاتنهام از زمان حضور در ترکیب اصلی تاتنهام و هم‌چنین راه‌یابی به تیم ملی انگلیس درخشش چشم‌گیری داشته و تبدیل به یکی از ارکان باشگاه لندنی شده است. او پس از به ثمر رساندن 10 گل در فصل گذشته لیگ برتر به تیم ملی انگلیس راه پیدا کرد و به همراه این تیم راهی رقابت های یورو 2016 شد.

به گزارش squawka، گلن هادل 59 ساله که سابقه هدایت تیم ملی انگلیس را هم در کارنامه دارد در خصوص ستاره 20 ساله باشگاه سابقش به اکسپرس گفت:

اگر او برای مدتی طولانی در باشگاه بماند و بتواند به اندازه توانایی‌اش گل بسازد و موقعیت ایجاد کند شاید اتفاق‌های جالب توجهی رخ دهد و این‌ها می‌تواند دلایل خوبی برای هیجان داشتن هواداران تاتنهام نسبت به آینده او و باشگاه باشد.

گلن هادل در ادامه به مقایسه دله الی با دوران بازیگری و خصوصا اولین بازی‌های خود برای تاتنهام پرداخت و گفت:

بازی ما تفاوت‌های بسیار زیادی با هم دارند، ولی او از اعتماد به نفس قابل توجهی بهره می‌برد. او به عنوان یک بازیکن بسیار جوان پا به میدان گذاشته است و به نظر نمی‌رسد از کسی ترسی داشته باشد. من 17 سال داشتم که اولین بار به میدان رفتم و در آن سن و سال شما باید از نظر سنی قوی باشید، باید به خودتان ایمان داشته باشید. من آن ایمان را داشتم و الی هم چنین ایمانی به خودش دارد، امیدوارم به همین خوبی برای باشگاه و کشور بازی کند و ادامه دهد.

دله الی 20 ساله از با ارزش ترین بازیکنان جوان اروپاست.

1721