پیش‌بازی بایرن‌مونیخ- راسنبال لاپیزیگ / نبرد قهرمانی نیم‌فصل

پیش‌بازی بایرن‌مونیخ- راسنبال لاپیزیگ / نبرد قهرمانی نیم‌فصل

موعد حساس‌ترین بازی نیم‌فصل اول بوندس‌لیگا فرا رسید.

 به گزارش کاپ، روزی که در قرعه‌کشی برنامه فصل بوندس‌لیگا، راسنبال لاپیزیگ، آخرین رقیب بوندس‌لیگایی سال 2016 بایرن‌مونیخ نام گرفت، احتمالا سران تیم باواریایی بابت وجود یک رقیب آسان برای رفتن به تعطیلات یک ماهه خوشحالی می‌کردند اما حالا این بازی هفته شانزدهم تبدیل شده به نبردی برای معرفی قهرمان نیم‌فصل اول! 

 لاپیزیگ  تا 2 هفته پیش یکی از تنها 2 تیم بدون شکست 5 لیگ معتبر اروپایی بود و به تنهایی در صدر جدول حضور داشت. البته هنوز هم اتفاق خاصی رخ نداده و راسنبال با امتیازی مساوی بایرن صدرنشین 36 امتیاز) ساعت 22:30 امشب روانه زمین داغ ورزشگاه آلیانتس آره‌نا می‌شود.

اتفاقی نادر 

 نفرت از راسنبال به خاطر سرمایه‌سالاری بیش از حد آنقدر زیاد است که شاید امشب برای اولین بار در تاریخ فوتبال آلمان، بایرن‌مونیخ محبوب همه طرفداران فوتبال آلمان شود تا بلکه بیاید و با برتری بر تیم دوم جدول، آتش درخشش راسنبال را خاکستر کند! 

غایبان بازی 

کومان، بوآتنگ و احتمالا روبن قادر به همراهی بایرن نیستند و در سوی مقابل، لاپیزیگ بدون کاسترومان، کامپر، نبی کیتا، پاپادوپولوس و هالشتن‌برگ به میدان می‌رود.

اولین رویارویی 

 طبیعتا تیمی که سال 2009 تاسیس و برای اولین بار در بوندس‌لیگا ظاهر شده، نمی‌تواند خاطره و دستاوردی از رویارویی‌های قبلی با بایرن قدرتمند داشته باشد.

 نکات کلیدی 

بایرن در 26 بازی خانگی قبلی در بوندس‌لیگا 22 پیروزی به دست آورده است.

لاپیزیگ در 10 بازی گذشته خود در بوندس‌لیگا 9 پیروزی رقم زده است.

راسنبال در 7 رقابت از 8 جدال گذشته حداقل 2 گل در هر بازی به ثمر رسانده است.

ترکیب احتمالی

 بایرن‌مونیخ: نویر، آلابا، هوملس، مارتینس، لام، ویدال، آلکانترا، ریبری، مولر، روبن، لواندوفسکی

لاپیزیگ:گولاسی، اوربان، برناردو، ایل‌سانکر، اشمیتز، کایسر، سابیتزر، دمه، فورسبرگ، ورنر، پولسن