اتلتیکو مادرید 4-1 گیخوئلو؛ صعود آسان شاگردان سیمئونه

اتلتیکو مادرید 4-1 گیخوئلو؛ صعود آسان شاگردان سیمئونه

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم بازی برگشت دور نخست جام حذفی اسپانیا را در ورزشگاه ویسنته کالدرون برگزار کردند.

به گزارش وبسایت نود، اتلتیکو مادرید در دیدار رفت این دور از جام حذفی اسپانیا با حساب 6-0 مقابل حریف ناشناخته خود به پیروزی رسید و در خانه خودی دیداری آسان را داشت، این تیم پیش از تعطیلات کریسمس آخرین دیدار خود را مقابل حریف خود برگار می‌کرد و با خیالی راحت این دیدار را آغاز کرد.

مطابق انتظار اتلتی در این دیدار کار سختی نداشت و در بازی تمرینی به میدان رفت، این تیم خیلی زود به گل رسید.

دقیقه 17: نیکولاس گایتان روی پاس تورس با ضربه‌ای زیبا توپ را به بخش داخلی تیرک دروازه کوبید تا نخستین گل اتلتی به ثمر برسد.

دقیقه 22: گایتان بار دیگر نقش اساسی روی گل اتلتی داشت، ضربه سر این بازیکن آرژانیتینی به تیرک دروازه برخورد کرد و توپ برگشتی به کوریا رسید و این بازیکن برای باز کردن دروازه حریف کار سختی نداشت.

دقیقه 29: پاس کوریا باعث شد تا خوان‌فران در شرایط گلزنی قرار بگیرد، ضربه استثنایی این بازیکن هیچ شانسی را در مقابل دروازه بان حریف قرار نداد تا سومین گل اتلتیکو نیز به ثمر برسد.

در ادامه باز هم این اتلتی بود که مالک توپ و میدان بود، اتلتی در تمرینی جدی محک خوبی خورد و پس از اینکه حریف 10 نفره شد، آسوده‌تر از پیش به بازی پرداخت.

دقیقه 45: پاس کوریا به چند مدافع از گیخوئلو برخورد کرد و در تیر دوم به تورس رسید و این بازیکن برای باز کردن دروازه کار سختی در پیش نداشت.

نیمه نخست این دیدار همانطور که انتظار می‌رفت دنبال شد و اتلتیکو با 4 گلی که به ثمر رساند موفق شد در مجموع دو دیدار با حساب 10-0 از حریف خود پیش افتد.

شاگردان سیمئونه نیمه دوم را به حفظ توپ پرداختند و منتظر فرصت‌های مناسب بودند تا از آن‌ها حداکثر استفاده را انجام بدهند. این تیم در دقیقه 63 می‌توانست به گل پنجم خود نیز دست یابد اما حرکت دروازه بان گیخوئلو مانع از این اتفاق شد. همچنین پاس کات بک کوریا در دقیقه 67 موقعیت فوق العاده‌ای را در اختیار تورس و گایتان قرار داد اما هیچ یک از این دو موفق نشدند تا دروازه حریف را باز کنند. در ادامه هر دو مربی از تعویض‌های خود استفاده کردند و این عاملی شد تا بازی بیش از پیش از ریتم خود خارج شود.

دقیقه 80: گیخوئلو که 10 نفره این دیدار را ادامه می‌داد روی پاسی در عمق مهاجم تازه به میدان آمده خود، پینو لوپز را صاحب توپ کرد تا این بازیکن با ضربه سر نخستین گل گیخوئلو را به ثمر برساند.

اتلتیکو مادرید در نیمه دوم این دیدار بیشتر به حفظ توپ پرداخت و موفق شد در نهایت در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با حساب 10-1 برابر رقیب خود به پیروزی برسد.

خلاصه این دیدار را اینجا ببینید

1899