شادکام:با بدبیاری امتیازات را مفت از دست می دهیم

شادکام:با بدبیاری امتیازات را مفت از دست می دهیم

مهاجم نفت آبادان گفت: در بازی با فولاد نتیجه عکس به دست آمد اما برای سه امتیاز با گسترش خودمان را آماده کرده ایم.

محمد شادکام در گفت وگو با کاپ، درباره شرایط نفت در آستانه بازی با گسترش فولاد اظهار داشت: نفت آبادان در بازی قبل مقابل فولاد کاملا سوار بازی بود و واقعا با بدشانسی در مسابقه ای که حق مان برد بود بازنده از زمین خارج شدیم و کاملا نتیجه عکس به دست آورد.

وی افزود: بعد از شروع خوبی که در لیگ داشتیم این روزها بدبیاری زیاد داریم و توپ هایمان گل نمی شود امیدوارم با تمرینات بیشتری که انجام دادیم در بازی با گسترش این قضیه بهبود پیدا کند.

مهاجم نفت آبادان درباره بازی با گسترش بیان داشت: بازی سختی مقابل گسترش داریم یک تیم خوب و پرمهره است. با این حال فقط در این بازی به سه امتیاز فکر می کنیم و با تمام توان به میدان می رویم تا این مسابقه درون خانه را با برد به پایان برسانیم. 

وی افزود:متاسفانه یکی ازدلایل عدم نتیجه  گیری ما در مسابقات قبلی داشتن بازیکنان مصدومی بود که هریک از تاثیرگذاران تیم هستند. این مسایل باعث شد که در کنار بدبیاری ها و گل نشدن توپ هایمان کارمان سخت شود. خداراشکر به غیر از عبدالله زاده بقیه  بازیکنان با تمام توان آماده هستند تا نتیجه لازم را مقابل گسترش بگیریم.

شادکام درباره عدم گلزنی خودش و عقب ماندن از دیگر رقیبان در جدول گلزنان لیگ گفت: من از ابتدا به آقای گلی فکر نمی کردم و فقط هدفم نتیجه گرفتن نفت آبادان بود با این حال یک مقدار تمرکزم را از دست داده ام و تلاش می کنم که هرچه زودتر روند گلزنی ام دوباره شروع شود. مطمئنا با تقویت تیم در نیم فصل دوم کار برای من راحت تر خواهد شد و با ایجاد موقعیت های بیشتر می توانم خودم را به رتبه های بالای جدول برسانم.