گالیانی: عدم خرید توس بزرگ‌ترین حسرت زندگی‌ام است

گالیانی: عدم خرید توس بزرگ‌ترین حسرت زندگی‌ام است

نایب رئیس میلان از حسرت بزرگ دوران مدیریتی خود گفت.

 به گزارش کاپ، آدریانو گالیانی، نایب‌رئیس میلان ناتوانی در خرید کارلوس توس، مهاجم آرژانتینی بوکاجونیورز را بزرگ‌ترین حسرت دوران مدیریتی خود در روسونری دانست.

 او در این باره گفت: عدم خرید توس بزرگ‌ترین حسرت دوران فوتبالی من است. تصور می‌کنم او مقاطعی بین انتخاب ما و یوونتوس در تردید بود. با او و مدیربرنامه‌هایش رابطه خوبی دارم اما افسوس که در فوتبال نمی‌توان به گذشته برگشت. در تمام این سال‌ها مانند همه باشگاه‌ها با یوونتوس هم رابطه خوبی داشته‌ایم. گاهی دچار فراز ونشیب شده‌ایم اما اکنون روابط بین طرفین بسیار خوب است. 

 او درباره بازی روز جمعه سوپرجام ایتالیا اظهار داشت: در بازی قبلی در حالی 2 بریک مغلوب یوونتوس شدیم که نبردی پایاپا را به نمایش گذاشتیم و بازی باید مساوی می‌شد. در فینال فصل گذشته جام حذفی هم به اندازه آن‌ها قدرتمند بودیم اما در وقت‌های اضافه شکست خوردیم. هر وقت هم یوونتوس را برده‌ایم، آن‌ها پایاپای ما بودند. هر 3 رقابت مورد اشاره من به جای 2 باخت و یک برد برای ما باید با 3 مساوی به پایان می‌رسید. سبک بازی 2 تیم چندان تفاوتی ندارد. امیدوارم در بازی جمعه نسبت به نبرد قبلی با یووه، چیزهای بیش‌تر و بهتری برای عرضه داشته باشیم.