پیش‌بازی گسترش فولاد – ذوب آهن: ادامه روزهای رویایی

پیش‌بازی گسترش فولاد – ذوب آهن: ادامه روزهای رویایی

وبسایت رسمی برنامه نود - وبسایت رسمی برنامه نود – قهرمان جام حذفی فردا در تبریز به میدان می رود.

چهارشنبه اول دی ۹۵، یک چهارم نهایی جام حذفی

گسترش فولاد – ذوب آهن اصفهان

ساعت ۱۳:۳۰ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز

به گزارش وب سایت نود، ذوب آهن که در دو فصل گذشته جام حذفی را بالای سر برده است یکی از تیم های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی است.

ذوبی‌ها به زحمت خود را تا به این مرحله رساندند و در هر سه بازی قبلی با اختلاف کم برنده شدند.

میزبان فردای ذوب آهن اما مسیری کاملا آسان داشته است. هیچ تیمی به مانند گسترش کارش ساده نبوده. این تیم ابتدا یک تیم گمنام را شکست داد و سپس بدون بازی از دو مرحله عبور کرد.

بازی فردای گسترش- ذوب آهن سخت ترین بازی گسترش در این فصل جام حذفی است. دو تیم در این روزها شرایط خوبی در لیگ دارند. ذوب آهن که هم اکنون بهترین تیم ایران است و در 5 بازی گذشته‌اش در لیگ برنده شده و خود را به عنوان یک مدعی معرفی کرده است.

گسترش هم پس از عبور از بحران ابتدای فصل در هفته چهاردهم استقلال خوزستان را در تبریز شکست داد. فراز کمالوند پس از شکست دادن قهرمان لیگ حالا می خواهد قهرمان جام حذفی را ببرد.

این دو تیم در سال گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که ذوب آهن در تبریز، گسترش را حذف کرد. بازی دو تیم در لیگ اما در فولادشهر یک-یک شد.

مجتبی حسینی، مربی جوان ذوب آهن در این روزها بهترین نتایج را در فوتبال ایران گرفته برد در این بازی می‌تواند ذوب آهن را به هت‌تریک در جام حذفی نزدیک کند.

محروم: ندارند

نحوه صعود به یک چهارم نهایی:

گسترش:

امید شهرداری اراک صفر- گسترش فولاد5 ( یک سی و دوم)، گسترش فولاد ۳- مس رفسنجان صفر/انصراف( یک شانزدهم)، شهرداری ماهشهر صفر/انصراف -گسترش 3 (یک هشتم)

ذوب آهن:

شهرداری بوشهر صفر- ذوب آهن صفر/ برد 6 بر 5 ذوب آهن در پنالتی( یک سی و دوم)، اکسین البرز صفر- ذوب آهن یک( یک شانزدهم)، ذوب آهن 3- ماشین سازی 2(یک هشتم)

جایگاه در لیگ:

گسترش با با 17 امتیاز در رده نهم لیگ برتر

ذوب آهن با 24 امتیاز در رده سوم لیگ برتر

تیم داوری: بیژن حیدری- مهدی الوندی – یعقوب حجتی – وحید صالحی – ناظر: محسن قهرمانی

۵۷۱۸۹