کیوسک/ مساریچ به جای پلی‌یانسکی

کیوسک/ مساریچ به جای پلی‌یانسکی

وبسایت رسمی برنامه نود - اکثر روزنامه های ورزشی امروز(سه شنبه 30 آذر) حال و هوای یلدایی دارند.

"گل" مصاحبه ای شب یلدایی با کمال کامیابی نیا دارد. این روزنامه همچنین روی جلد خود چند خبر هم از حضور امید عالیشاه و احمد نوراللهی آورده است.

روی جلد خبر ورزشی هم هندوانه و انار دیده می شود. این روزنامه در کنار مصاحبه با چند بازیگر به بازی مهم امروز استقلال و صحبتهای برانکو درباره جانشینهای عالیشاه و نوراللهی توجه کرده است.

صحبتهای داغ علیرضا منصوریان و علی دایی در کنفرانس خبری دیروز تیترهای اصلی ابرارورزشی است. فراز کمالوند هم عنوان کرده داریوش شجاعیان را به استقلال یا پرسپولیس نمی دهد.

استقلال جوان با چاپ عکسی از علیرضا منصوریان به استقبال بازی امروز نفت تهران- استقلال رفته است. روزنامه آبی ها این نکته را برجسته کرده که علی دایی 7 سال است برابر استقلال برنده نشده است.

پیروزی با نهایی دانستن انتقال امید عالیشاه به تراکتورسازی از انتقال بازیکنان پرسپولیس به رقیب اصلی این تیم انتقاد کرده است. عالیشاه هم عنوان کرده پس از پایان دوره سربازی اش برمی گردد.

روزنامه 90 هم دو موضوع مهم روز را تیتر صفحه یک خود کرده است. صحبتهای عالیشاه درباره جدایی از پرسپولیس و بازی امروز نفت- استقلال.

ایران ورزشی در کنار پرداختن به بازی امروز نفت تهران-استقلال به بازیکنان مورد نظر پرسپولیس در نیم فصل پرداخته است. ایران ورزشی نوشته برانکو به جای پلی یانسکی، مساریچ را هدف گرفته است. محمد طیبی، رحیم زهیوی، سروش رفیعی دیگر بازیکنان مدنظر پرسپولیس اند.

شوت ورزشی تنها روزنامه ای است که متن فرهاد مجیدی درباره لیدرها را تیتر یک خود کرده است. مجیدی با اراذل خواندن این افراد عنوان کرده آنها سکوها را به نفع مدیر یا مربی خاص مدیریت می کنند. انتقاد تند هادی ساعی از مدیریت فدراسیون تکواندو هم دیگر تیتر مهم صفحه یک شوت است.

هدف هم به تقابل دایی و منصوریان و صحبتهای دایی درباره استقلال در کنفرانس خبری توجه کرده است. دیگر تیتر مهم هدف هم صحبتهای مجیدی علیه برخی لیدرهاست که هدف تیتر زده:"شمشیر فرهاد برای قداره بندها"

57189