لحظه به لحظه با برنامه 90/ LIVE

لحظه به لحظه با برنامه 90/ LIVE

برنامه 90 روز 29 آذرماه از ساعت 22:40 آغاز شد.

به گزارش کاپ، حاشیه های لحظه به لحظه این برنامه به شرح زیر است:

01:30-پایان برنامه 90

01:29- نتیجه نظرسنجی برنامه

01:20-آمار و ارقام مربوط به بازی پیکان و سایپا:

سایپا در بازی‌های خانگی امسال بدون برد مانده است.پیکان پس از پنج بازی موفق به شکست سایپا شد.

01:01- نگاهی به 100 پیروزی علی دایی در لیگ برتر به عنوان مربی

00:53- به بهانه حضور استقلال خوزستان در رده یازدهم، مقایسه ای صورت گرفت بین شگفتی سازان قهرمان در لیگ های مختلف و نتایج و عناوین آن در سال آینده.

00:40- آمار و ارقامی مربوط به بازی فولادشهر؛ جایی که نخستین شکست فصل پرسپولیس رقم خورد.

ذوب‌آهن تنها تیمی است که در تمام مسابقات این فصل گلزنی کرده است.

بهترین خط حمله لیگ برتر بهترین خط دفاع را شکست داد.

مجتبی حسینی متوسط 2.57 امتیاز پس از سرمربیگری در ذوب‌آهن گرفته است.ذوب‌آهن تنها تیمی است که برانکو موفق به شکست آن نشده است.سه گل از پنج گلی که پرسپولیس در این فصل خورده از پشت محوطه جریمه بوده است.پرسپولیس برای نخستین بار در این فصل دو بازی پیاپی گل خورد.

00:29-امار و ارقامی که در بازی استقلال و پدیده تغییر کرد:

*نخستین پیروزی یک بر صفر استقلال در ورزشگاه آزادی

*جابر انصاری هشت گل با ضربه سر در سه فصل اخیر زده است.*برای نخستین بار دیدار استقلال و پدیده در ورزشگاه آزادی گل داشت.* پایان رکورد شکست‌ناپذیری پدیده مقابل استقلال.

00:20- چهار مربی که تاکنون موفق شده اند 3 پیروزی در لیگ مقابل امیر قلعه نویی کسب کنند:

00:05- نتیجه نظرسنجی 90

23:59- شهاب حسینی در گفتگو با برنامه نود اظهار داشت: تمام تفریح دورا ن نوجوانی من فوتبال گل کوچک بود. مدتی هم در نوجوانان پاس تمرین کردم. در آن زمان هافبک بودم اما توان کافی را نداشتم. بعد هم به دلیل یک تصادف کلا از فوتبال کنار رفتم.

وی در این باره که دوست دارد بین یک فوتبال زنده، یک فیلم سینمایی و رفتن به دیدار آشنایان کدام را انتخاب کند اذعان داشت: طبیعتا فوتبال زنده را انتخاب می کنم زیرا فقط فوتبال در آن لحظه رخ می دهد ولی فیلم را می توان بعدا دید. فوتبال همیشه از منظری دیگر برایم قابل توجه بوده است. نتایج برایم چندان اهمیت ندارد اما فوتبال دنیایی است که تمام مناسبات و روابط انسانی را می توان در آن دید.عکس العمل آدمها در فوتبال خیلی جالب و طبیعی است.

بازیگر سینمای کشورمان درباره بهترین فوتبالی که در عمرش دیده است، گفت: بازیهایی که کمی بحران داشته است مثل برد 4 بر صفر آلمان مقابل آرژانتین یا اتفاق وحشتناکی که برای برزیل در جام جهانی رخ داد و 7 گل از آلمان خورد از جمله جالب ترین مسابقات بوده است اما دیدار ایران و استرالیا دراماتیک ترین مسابقه ای بوده که دیده ام. یادم است وقتی بازی ایران و استرالیا پخش شد جنس تصویر مثل دوربین های همیشگی نبود. ضمن این که خداداد را دوست داشتم.

حسینی درباره انتخاب بین مسی یا رونالدوگفت: مسی.

وی افزود: البته بازیکن محبوبم در تمام دوران زیدان بود. او در قهرمانی 1998 خیلی تاثیرگذار بود و دوره بعد که مصدوم بود تیمش از گروه خود صعود نکرد.

حسینی درباره آخرین بازی زیدان بیان داشت: زیدان در سال 2006 دنبال یک پایان متفاوت می گذشت. شاید یک فلسفه ای مثل این که در یادها بماند. او نیامد حساب و کتاب کند. من آن لحظه را دوست داشتم. در عالم سینما هم جک نیکلسون در هر فیلمی تاثیرگذار بوده است؛ درست مثل زیدان.

بازیگر سینمای ایران درباره شرایط فرزندانش و علاقه آنها به فوتبال گفت: دو پسر 13 و 5 ساله دارم اما آن ها چندان فوتبالی نیستند.

حسینی در ارتباط با دو کلمه قرمز و آبی گفت: قرمز نماد خون و حرکت است و آبی نشانه ی مهر و محبت.

23:31- پخش گفتگوی شهاب حسینی با برنامه 90.

23:11- پخش کلیپ ترین‌های هفته چهاردهم لیگ برتر

- پاس گل: اسماعیل شریفات(مقابل صنعت نفت)- مهار برتر: میلاد فراهانی(برابر صبای قم)- گل برتر: احسان پهلوان(مقابل پرسپولیس)

- حرکات تکنیکی: رضا جعفری، برونو، حسن جعفری، طالب ریکانی، محمد پورمحمد، عبدالرضا زارعی، حمیدرضا علی‌عسگری، رضا جبیره و مهرداد محمدی،  مهرداد کفشگری، فرناندو دخسوس، احسان پهلوان، رضا  نوروزی، کاخاشویلی، فرشید اسماعیلی، احسان حاج‌صفی، داریوش شجاعیان، دانیل اسماعیلی‌فر، - تیرک دروازه: لوون هایراپتیان(پیکان- سایپا)- کار تیمی: سیاه جامگان(مقابل ماشین‌سازی)- موقعیت از دست رفته: فرزاد حاتمی(برابر سپاهان)

23:07- آمار مربوط به صنعت نفت در بازیهای اخیر. این تیم که در بازیهای ابتدای فصل در شمار بهترین ها بود، در 5 بازی اخیر خود فقط یک بازی را نباخته است.

22:50- پایان کلیپ مربوط به اکبر افتخاری. در این کلیپ تصاویری از بازیهای ایران در جام ملت های آسیا 1968 پخش شد و حال و روز کنونی اکبر افتخاری نشان داده شد که 72 ساله است و تا چندی قبل راننده تاکسی بود.

22:42- اعلام مسابقه برنامه