کلوپ: کاری می کنیم هواداران اورتون از بازی لذت نبرند

کلوپ: کاری می کنیم هواداران اورتون از بازی لذت نبرند

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال لیورپول در آخرین بازی هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس در دربی مرسی ساید به مصاف اورتون خواهد رفت.

به گزارش وب سایت نود، در این دیدار که دوشنبه شب در ورزشگاه گودیسون پارک برگزار خواهد شد، دو تیم همشهری در حالی به مصاف هم می روند که سرمربی آلمانی لیورپول هیچ نگرانی بابت این بازی ندارد و تأکید می کند که برابر اورتون مثل آرسنال شکست نخواهند خورد.

تیم فوتبال آرسنال هفته گذشته در حالیکه با یک گل از اورتون پیش افتاد، اما در ادامه اسیر جو ورزشگاه گودیسون پارک قرار گرفت و دو گل از شاگردان رونالد کومان دریافت کرد تا درنهایت بازی را با نتیجه دو بر یک به حریف واگذار کند. یورگن کلوپ پیش از این دیدار در نشست خبری با خبرنگاران شرکت کرد و در پاسخ به این سئوال که آیا نگران این نیست که به سرنوشت هفته پیش آرسنال دچار شوید، اینگونه گفت:

هرگز این اتفاق نخواهد افتاد. البته حق با ونگر بود و این واقعیتی است که می تواند شرایط بازی را تغییر دهد اما من نگران این مسئله نیستم. ما بازی را اینگونه دیدیم که 20 دقیقه اول بازی متفاوت بود، آرسنال گل زد اما در اواخر نیمه اول گل تساوی را دریافت کرد. اورتون هجومی بازی می کرد اما نتوانستند از موقعیت هایی که دارند به خوبی استفاده کنند. آرسنال در دقایق پایانی گل دوم را دریافت کرد و گودیسون پارک منفجر شد. به عنوان یک هوادار بیطرف، چنین اتفاقاتی بسیار زیبا و جذاب است. این همه اتفاقی است که در گودیسون پارک است. البته بازی در چنین فضای اصلاً آسان نیست. سال گذشته در بازی برابر منچستر یونایتد در لیگ اروپا جو بسیار خوبی داشتیم. در مقابل بورسیا دورتموند در هر دو بازی رفت و برگشت هم جو فوق العاده ای داشتیم. اما وظیفه ما اینست که تا جایی که امکان دارد بازی را طوری پیش ببریم که هواداران اورتون سخت بتوانند از بازی تیم شان لذت ببرند.

2081