وداع اشکبار ته وز با هواداران بوکاجونیورز(عکس)

وداع اشکبار ته وز با هواداران بوکاجونیورز(عکس)

به‌ گزارش ‌"ورزش سه"، بوکاجونیورز بامداد امروز برابر کولون قرار گرفت و چهار بر یک این تیم را شکست داد. کارلوس ته وز یک گل در این بازی به ثمر رساند و در پایان بازی با هواداران بوکاجونیورز خداحافظی کرد. مهاجم آرژانتینی با چشمان گریان زمین را ترک کرد.

او پیش از این با پیشنهاد ۸۰ میلیون یورویی تیم شانگهای شنهوا چین روبه رو شد اما هنوز در این رابطه تصمیمی نگرفته است. با این حال طبق ادعای نشریه OLE، با توجه به اتفاق امروز ته وز دیگر برای بوکا بازی نخواهد کرد.

هواداران که از این پیشنهاد با خبر بودند در دیدار برابر کولون هنگام ورود ته وز به زمین شعار «اوله اوله، کارلیتو متعلق به بوکا است، او بوکا را ترک نمی‌کند» را سر دادند. همچنین در طول بازی کمپینی با هشتگ «ته وز نرو» تشکیل دادند اما مهاجم آرژانتینی تصمیم گرفته بوکا را ترک کند و به زودی مقصد بعدی‌اش مشخص خواهد شد.

این در حالی است که گیلرمو اسکلوتو، سرمربی بوکا در نشست خبری پس از بازی شب گذشته گفت که منتظر ته وز در تمرینات پس از تعطیلات کریسمس خواهد ماند.

ته وز تابستان 2015 بود که در اقدامی عجیب از یوونتوس جدا و به بوکا بازگشت. بوکا در حال حاضر با 31 امتیاز، صدرنشین لیگ آرژانتین است و سال 2016 را با 4 برد متوالی پرگل از جمله پیروزی 2-4 بر ریورپلات به اتمام رساند.