پیش بازی اورتون - لیورپول

پیش بازی اورتون - لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، شاید چند هفته پیش، پیش بینی نتیجه این دیدار خیلی دشوار نبود. اورتون گل های زیادی دریافت می‌کرد و لیورپول نیز از هیچ بازی خارج از خانه ای دست خالی برنمی‌گشت . از آن موقع تا به حال، لیورپول مقابل بورنموث و وستهام امتیاز از دست داده و اورتون موفق شده 2-1 آرسنال را شکست دهد. با این حال، لیورپول با پیروزی 3-0 مقابل بورنموث بار دیگر به روند پیروزی بازگشته است.

شکست برای شاگردان رونالد کومان،  اورتون را در رده نهم جدول قرار می‌دهد، پایین تر از وست بروم به خاطر تفاضل گل. پیروزی نیز آنها را بالاتر از ساوتهمپتون در رده هفتم قرار می‌دهد. پیروزی برای لیورپول نیز اهمیت بسیاری خواهد داشت. چلسی در لیگ یکه تاز است و لیورپول با کسب این پیروزی می‌تواند خودش را بالاتر از سیتی و آرسنال به رده دوم برساند و در فاصله 6 امتیازی شاگردان کونته.

در 5 تقابل اخیر دو تیم، اورتون موفق به کسب پیروزی مقابل لک لک ها نشده و 2 پیروزی سهم لیورپول بوده و 3 بازی دیگر با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.بسیچ، پنینگتون و بولاسی به علت مصدومیت و فیل جاگیلکا به علت محرومیت قادر به همراهی تیمشان در این بازی نخواهند بود. در سوی دیگر نیز کوتینیو به علت مصدومیت نمی‌تواند لیورپول را همراهی کند.

ترکیب احتمالی: