خوشحالم چون سال خوبی را سپری کردم 

خوشحالم چون سال خوبی را سپری کردم 

به گزارش "ورزش سه"، هیرنفین با شکست برابر ویلم تیلبورگ فرصت نزدیک شدن به مثلث قهرمانی در آخرین بازی رسمی سال 2016 میلادی را از دست داد تا طرفدارانش با کامی تلخ به پیشواز جشن های سال نو میلادی بروند گرچه با وجود این شکست بازیکنان هیرنفین از عملکردشان در نیم فصل نخست کاملا رضایت داشتند چون بعد از سال ها جایگاه چهارمی را به خود اختصاص دادند.

بعد از بازی با ویلم گزارشگر شبکه fox هلند به سراغ رضا قوچان نژاد رفت و گفتگوی کوتاهی را با ستاره ایرانی هیرنفین انجام داد که در این گفتگو گوچی مدعی شد از این شکست برای آینده درس خواهند گرفت تا سال جدید را با آمادگی و انگیزه بیشتری استارت بزنند. بهترین گلزن هیرنفین در نیم فصل نخست گفت:« نیامده بودیم که ببازیم اما این اتفاق افتاد و حالا قصد داریم با بررسی این بازی و نقاط ضعف مان برای آینده درس بگیریم».

قوچان نژاد در ادامه با بیان این که سال خوبی را پشت سر گذاشت، افزود:« خوشحالم چون سال خیلی خوبی را با هیرنفین پشت سر گذاشتم و امیدوارم سال 2017 هم مثل همین سال برایم پیام آور روزهای خوبی باشد. خوشبختانه با تلاش مجموعه باشگاه توانستیم نیم فصل و سال میلادی را با ایستادن در جایگاه چهارم به پایان برسانیم و حالا هدف مان این است که در سال جدید هم این روند را ادامه دهیم».

رضا قوچان نژاد در نیم فصل نخست لیگ هلند با به ثمررساندن 7 گل و دادن دو پاس گل یکی از دلایل اصلی نتایج خوب هیرنفین در نیم فصل نخست بود تا بازگشت این مهاجم ایرانی به تیم سابقش برای او و طرفداران هیرنفین خوشایند رقم بخورد.