خانزاده:محرومیت خداداد بی انصافی بود

خانزاده:محرومیت خداداد بی انصافی بود

مدافع سیاه جامگان گفت: برای بازی با پرسپولیس و سه امتیاز آن برنامه ریزی خوبی داریم.

محمدرضا خانزاده در گفت وگو با کاپ،با اشاره به برد خوب سیاه جامگان در هفته چهاردهم مقابل ماشین سازی اظهار داشت: متاسفانه در این بازی من حضور نداشتم اما خداراشکر بچه ها توانستند یک سه امتیاز ارزشمند را مقابل ماشین سازی به دست بیاورند که از اهمیت زیادی برای ما برخوردار بود.

وی ادامه داد: فرهاد کاظمی در همین مدت کوتاه توانسته بود شرایط ماشین سازی را بسیار بهبود ببخشد و امیدوارم بتوان در ادامه شرایط خوبی را در لیگ پیدا کند.

مدافع سیاه جامگان درباره بازی این هفته سیاه جامگان مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بیان داشت: پرسپولیس تیم بزرگی است و قطعا یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است که من به عنوان بازیکن سابق این تیم امیدوارم به این مهم دست پیدا کنم. 

وی خاطرنشان کرد: بدون شک کار دشواری در آزادی مقابل حریف داریم چون هفته قبل مقابل ذوب آهن بازنده بوده و برای جبران و تثبیت جایگاه خودش در  جدول پای به میدان می گذارد. باید در این مسابقه با تمرکز کافی حاضر شویم تا بتوانیم دست پر به مشهد برگردیم چون به این سه امتیاز احتیاج داریم و برای آن برنامه ریزی خوبی کرده ایم.

خانزاده درباره محرومیت خداداد عزیزی و نبودنش در بازی با پرسپولیس اظهار داشت: خداداد عزیزی روی یکسری قضاوت های اشتباه ناراحت بود و صحبت هایی را مطرح کرد. به نظرم این محرومیت بی انصافی بود و باید شرایط این مربی را که از داوری ها متضرر شده در نظر بگیرند.