ساسولو 0-1 اینتر؛ پایان روند ناکامی در بازی های خارج از خانه

ساسولو 0-1 اینتر؛ پایان روند ناکامی در بازی های خارج از خانه

وبسایت رسمی برنامه نود - اینتر مقابل ساسولو به یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه دست یافت.

به گزارش وبسایت نود، اینتر بعد از چند بازی ناکامی در خارج از خانه، بالاخره موفق شد ساسولو را در خانه اش شکست دهد تا شرایطش را در جدول سری آ بهبود ببخشد.

در اولین بازی روز یکشنبه از هفته هفدهم فوتبال سری آ ایتالیا، ساسولو در خانه ی خود پذیرای اینتر بود. هر دو تیم در این مسابقه به شدت به دنبال گرفتن امتیاز از حریف خود بودند. دو تیم با این ترکیب وارد زمین شدند:

 ساسولو

 کانسیلی، لیرولا، آنتی، آچربی، دل ارکو، ماتزیتلی، سنسی، پیگرینی، ریچی، دیفرل، راگوسا

اینتر

هندانوویچ، میراندا، دی آمبروسیو، موریلو، بروزوویچ، ملو، کاندروا، انسالدی، پریشیچ، ماریو، ایکاردی

میل هر دو تیم به پیروزی باعث شد تا در نیمه اول، بازی پر موقعیتی را شاهد باشیم و دروازه بانان چند بار مجبور به واکنش شوند. البته اینتر برای کسب پیروزی تمایل بیشتری از خود نشان و به فرصت های بهتری هم دست یافت.

بروزوویچ، پریشیچ و ایکاردی هریک صاحب موقعیت هایی شدند که در استفاده از آن ها، موفق نبودند. در عین حال، این کاندروا بود که در چند نوبت، در متن حملات اینتر حضور داشت ولی او هم در گلزنی ناکام بود، بهترین فرصت او در همان 15 دقیقه ابتدایی ایجاد شد، که توپ او به تیر دروازه حریف برخورد کرد. در سمت مقابل هندانوویچ هم بیکار نبود و چند بار مجبور به انجام چند واکنش شد.

اما اینتر شروع خوبی در نیمه دوم داشت و توانست توسط کاندروا به گل برتری برسد. دقیقه 47 مسابقه کاندروا از درون محوطه جریمه با یک ضربه با پای راست دروازه میزبان را باز کرد، این گل بعد از شوت ایکاردی، روی ریباند به ثمر رسید.

بعد از این گل، میزبان سعی کرد گل خورده را جبران کند، اما هندانوویچ مانع از گلزنی حریف شد. اینتر بعد از فشار اولیه میزبان، سعی کرد بازی را کنترل کند و در این امر هم موفق بود.

 در ده دقیقه پایانی اینتر فرصت داشت کار حریف را تمام کند که باز هم بازیکنان این تیم در زدن ضربه نهایی ناموفق بودند. در آخرین دقایق بازی هم ملو با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

به این ترتیب اینتر با این برد خارج از خانه، به هشتمین برد فصل در سری آ دست یافت تا با 27 امتیاز فعلاً به رده هفتم جدول صعود کند و تیم پیولی تا اندازه ای ثبات را احساس کند.

2021