امری: مدیر پاریسن ژرمن کاملاً از من حمایت می کند

امری: مدیر پاریسن ژرمن کاملاً از من حمایت می کند

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال پاریسن ژرمن فرانسه چهارمین شکست این فصل را با سرمربی اسپانیایی متحمل شد تا باز هم فشار انتقادها از عملکرد این مربی افزایش یابد.

به گزارش وب سایت نود، اونای امری سرمربی پاریسن ژرمن پس از شکست 2 بر یک برابر گنگام، با اشاره به لزوم تغییر شرایط فعلی تیم پاریسی، تأکید کرد که همچنان از حمایت مدیر باشگاه برخوردار است.

پس از شکست 2 بر یک پاریسن ژرمن برابر گنگام، با یک بازی بیشتر و چهار امتیاز کمتر از تیم صدرنشین نیس، در رده جدول رده بندی لیگ یک فرانسه قرار گرفت. اونای امری که از ابتدای فصل هدایت پاریسن ژرمن را بر عهده گرفته، صحبت های خود را اینگونه آغاز کرد:

رقابت های لیگ تا هفته سی و هشتم ادامه دارد. هدف ما اینست که قهرمان لیگ فرانسه شویم. به نظرم جایگاه پاریسن ژرمن در جدول رده بندی تغییر خواهد کرد و از این مسئله اطمینان دارم.

سرمربی سابق سویا درباره شرایط تیمش به beIN Sports گفت:

هم قبل از بازی و هم بعد از بازی در رختکن تیم با مدیر باشگاه صحبت کرد. او حامی ماست. این شرایط برای همه سخت می باشد، اما فوتبال همین است. حالا باید تلاش کنیم تا اعتماد به نفس خود را دوباره به دست بیاوریم و اولین فرصت هم روز چهارشنبه در اختیار ماست که باید به مصاف لوریان برویم.

سرمربی 45 ساله پاریسن ژرمن بازی شنبه تیمش را اینگونه توضیح داد:

همانطوری که می خواستیم بازی کردیم. بازی خیلی سختی بود، و حریف هم بازیکنان خیلی خوبی در اختیار دارد. ابتدا دو فرصت گلزنی داشتم که آنها را به هدر دادیم. زمانی هم که گل دوم را دریافت کردیم، اندکی اعتماد به نفس خود را از دست دادیم. تیم ما ویژگی های ممتاز خود را نشان داد، اما نه به اندازه ای که بتوانیم به گل تساوی دست یابیم. فعلاً دوران سختی را تجربه می کنیم.

2081