موافقت شورای برون مرزی با سفر تیم ملی 

موافقت شورای برون مرزی با سفر تیم ملی 

به گزارش "ورزش سه"، به دلیل سیاست های خصمانه و البته سیاسی فدراسیون فوتبال امارات علیه فوتبال ایران وزارت امور خارجه در نامه ای به فدراسیون فوتبال نسبت به برپایی اردوی تدارکاتی در امارات هشدارهایی داده بود اما ظاهرا توضیحات فدراسیون فوتبال قانع کننده بوده و شورای برون مرزی هم با سفر تیم ملی به امارات موافقت خواهد کرد. 

فدراسیون فوتبال در توضیح خود آورده که اردوی تیم ملی در امارات در زمین باشگاه ایرانیان در دبی انجام می شود که این باشگاه به ایرانی ها اختصاص دارد و از سویی بازی با مراکش از سوی مراکشی ها برگزار می شود و تعیین استادیوم محل برگزاری بازی هم با مراکشی ها است. پیش تر فدراسیون فوتبال قصد داشت بازی با ساحل عاج را در امارات میزبانی  کند که در اجاره استادیوم برگزاری بازی کارشکنی هایی از سوی باشگاه العین صورت گرفت و در نهایت این بازی به همین بهانه لغو شد. 

بر اساس برنامه از پیش تعیین شده تیم ملی روز 13 دی ماه به امارات سفر می کند و 4 روز بعد یعنی 17 دی ماه با تیم ملی مراکش مسابقه خواهد داد. 

شورای برون مرزی پیش تر با اردوی تدارکاتی تیم پرسپولیس در باشگاه ایرانیان دبی موافقت کرده بود. 

همان طور که می دانید فدراسیون فوتبال جذب بازیکنان ایرانی و هم چنین برگزاری بازی دوستانه با باشگاه های ایرانی را برای تیم های کشورش ممنوع اعلام کرده است.