فینال جام‌جهانی باشگاه‌ها/ یک قدم تا فتح دوم

فینال جام‌جهانی باشگاه‌ها/ یک قدم تا فتح دوم

رئال مادرید تا ساعاتی دیگر برای دومین قهرمانی در جام‌جهانی باشگاه‌ها آماده می‌شود.

به گزارش کاپ، با فینال ساعت 14 امروز بین رئال مادرید و کاشیما آنتلرز ژاپن، پرونده سیزدهمین دوره جام‌جهانی باشگاه‌ها در ژاپن بسته می‌شود.

رئال مادرید پس از 500 گله شدن کریس رونالدو در بازی مقابل کلاب آمه‌ریکا در نیمه‌نهایی به مصاف تیمی می‌رود که با برتری بر اتلتیک ناسیونال کلمبیا، اولین آسیایی حاضر در فینال این رقابت‌ها نام گرفت و حالا قصد دارد شگفتی بزرگ را رقم بزند.

 رئال با همه ستارگان 

رئال مادرید برخلاف بازی قبلی، سرخیو راموس را در اختیار دارد و کاپیتان تیم آماده است یک جام دیگر را بالای سر ببرد؛ هر چند خودش ادعا کرده امیدوار است برای رقم خوردن این اتفاق مجبور به گلزنی و برگرداندن بازی در ثانیه‌های پایانی نشود! رئال مادرید 2 دوره قبل این رقابت‌ها را فتح کرد اما در ادامه تا مدتی دچار افت شد و با شکست مقابل والنسیا از دسترسی به رکورد شکست‌ناپذیری متوالی در تاریخ فوتبال بازماند. باید دید رئال در صورت دومین قهرمانی در جام‌جهانی باشگاه‌ها، باز هم دچار نحسی می‌شود یا به روند خود خوب ادامه می‌دهد؟ در سوی مقابل کاشیماآنتلرز چیزی برای از دست دادن ندارد و تا همین جا هم قهرمان است. تنها 2 بازیکن خارجی تیم بززیلی‌هایی به نام فابریتسیو و بوئنو هستند و می‌توانند امروز بعدازظهر عصای دست «ایشی» شوند.کاشیما برای رسیدن به فینال با گل‌های اندو و کانازاکی(2 بازیکن از 4 آقای گل 2 گله رقابت‌ها) رقبایی مثل اوکلند سیتی، ماملودی و آتلتیک ناسیونال را برد اما رئال مادرید خیلی سخت به سرنوشت 3 تیم دیگر دچار خواهد شد. فعلا همه در مادرید آماده برپایی جشن یک قهرمانی دیگر هستند مگر اینکه کاشیما کاری بزرگ صورت دهد.

 ترکیب احتمالی

 رئال مادرید: ناواس، کارواخال، مارسلو، راموس، واران، کاسیمیرو، مودریچ، کروس، واسکس، بنزما، رونالدو

کاشیما آنتلرز: سوگاتا، شوجی، دویی، شیباساکی، ناکامورا، یاماموتو، نیشی، آکاساکی، یوئدا، اندو، اوگاساوارا