وست برومویچ 0-2 منچستر یونایتد؛ شیاطین سرخ روی نوار برد

وست برومویچ 0-2 منچستر یونایتد؛ شیاطین سرخ روی نوار برد

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستر یونایتد باز هم با درخشش زلاتان، موفق شد پیروز میدان شود.

به گزارش وبسایت نود، منچستر یونایتد در هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس به یک پیروزی ارزشمند در خانه وست برومویچ دست یافت تا 30 امتیازی شود. تیم مورینیو در این دیدار با ارائه یک نمایش حساب شده و با دو گل زلاتان، پیروز میدان شد.

در آخرین بازی روز شنبه از هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس وست برومویچ در ورزشگاه خانگی خود میزبان منچستر یونایتد بود. این مسابقه با قضاوت آنتونی تیلور برگزار شد. دو تیم با این ترکیب پای به زمین بازی گذاشتند:

 ترکیب وست بروموویچ:

فاستر، داوسون، مک آلی، اولسون، نیوم، یاکوب، فلچر، برانت، چادلی، فلیپس، روندون

ترکیب منچستریونایتد:

دخیا، والنسیا، جونز، روخو، دارمیان، کریک، هررا، لینگارد، پوگبا، رونی، ابراهیموویچ

نیمکت: رومرو، بلیند، اسمالینگ، فلینی، ماتا، رشفورد، مارسیال

منچستر یونایتد در این مسابقه شروع خوبی داشت و در همان دقیقه 5 مسابقه به گل رسید.

دقیقه 5: حرکت خوب از جناح راست با سانتر عالی لینگارد همراه شد، زلاتان هم در مقابل دروازه آماده بود تا با  یک ضربه ی سر تمام کننده، یونایتد را پیش بیندازد. مهاجم سوئدی که فرم خوبی را در هفته های اخیر داشته در این مسابقه هم در گلزنی موفق بود.

اما بعد از این گل هم یونایتد موقعیت های بهتری نسبت به میزبان در نیمه اول داشت. دقیقه 22 بازی، حرکت خوب از سمت چپ زمین، به رونی ختم شد و شوت کاپیتان یونایتد با واکنش فاستر همراه شد و سپس توپ به تیر دروازه برخورد کرد. در اواخر نیمه اول نیز لینگارد به فرصت خوب دیگری دست یافت که ضربه ی بی دقت او راهی آسمان شد. 

به این ترتیب نیمه نخست در حالی پایان یافت که یونایتد نسبت به حریف برتری نسبتاً محسوسی داشت و تیم میزبان در خلق موقعیت جدی گلزنی ناکام بود.

شیاطین سرخ در نیمه دوم هم به گلی زودهنگام رسیدند که باعث شد جریان مسابقه کاملاً به نفع این تیم شود. این بار هم زلاتان زننده گل یونایتد بود.

دقیقه 56: حرکت از جناح چپ با پاس رونی برای زلاتان همراه شد، این بازیکن سوئدی با ضربه ای بغل پا دروازه حریف را هدف گرفت که این توپ در گوشه دروازه ی فاستر آرام گرفت. البته ضربه ی زلاتان بعد از برخورد به بازیکن حریف اندکی منحرف شد.

 بعد از این گل، یونایتد کاملاً سعی کرد بازی را کنترل کند و وست برومویچ که توان آنچنانی برای حمله نداشت، نتوانست به موقعیت خاصی روی دروازه شیاطین سرخ برسد تا منچستر یونایتد در یک بازی حساب شده بتواند وست بروم را با دو گل شکست دهد.

یونایتد با این برد 30 امتیازی شد.

2021