میلان 0-0 آتالانتا؛ فرصت سوزی روسونری ها برای بازگشت به کورس قهرمانی

میلان 0-0 آتالانتا؛ فرصت سوزی روسونری ها برای بازگشت به کورس قهرمانی

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم از هفته هفدهم سری آ به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش وبسایت نود، شاگردان مونتلا برای بازگشت به کورس قهرمانی نیاز مبرم به پیروزی در این دیدار خواهند داشت، اختلاف امتیاز روسونری ها با صدر جدول پس از شکست تلخ هفته گذشته مقابل رم به 7 امتیاز رسیده است و با توجه به دیدار دو تیم رم و یوونتوس به نظر می رسد میلان فرصت خوبی دارد تا دوباره به کورس قهرمانی باز گردد.  از طرفی با اینکه فاصله دو تیم سوم و ششم جدول سری آ تنها 4 امتیاز است، آتالانتا در صورت پیروزی در این دیدار می تواند شرایطش را در بالای جدول بهبود ببخشد.

میلان: دوناروما- پالتا -آباته- رومانیولی -آنتونلی- کوچا -برتولاچی- پاسالیچ -سوسو- لاپادولا -بوناونتورا

آتالانتا: اسپورتیو - تولویی - کالدارا - ماسیلو - کونتی - کِسی - گاگلیاردینی - اسپینازولا - کورتیچ - پتاگنا - گومز

آتالانتا این دیدار را هجومی آغاز کرد و موفق شد موقعیت خوبی به دست بیاورد.

دقیقه 4: پرتاب دستی بازیکنان آتالانتا در سمت راست محوطه جریمه میلان به پاتاگنا رسید و این مهاجم با حرکتی پا به توپ و ضربه ای سنگین دروازه دوناروما را با خطر مواجه کرد اما ضربه او در چارچوب نبود تا این دیدار همچنان با حساب 0-0 ادامه یابد.

در ادامه این دیدار میلان تا حدی بازی را به تعادل کشاند و موفق شد موقعیت‌هایی را روی دروازه حریف ایجاد کند.

دقیقه 6: لاپادولا می‌رفت تا موقعیت مناسبی در محوطه جریمه حریف به دست آورد اما عکس العمل کِسی مانع از این شد تا این بازیکن جوان برای روسونری‌ها گلزنی کند.

 دقیقه 22: همکاری زیبای گومز با پاتاگنیا موقعیت خوبی در اختیار این بازیکن آرژانتینی قرار داد اما ضربه این بازیکن خارج از چارچوب بود.

دقیقه 30: اسپینازولا با حرکتی انفجاری از سمت راست دروازه میلان موقعیت خوبی را روی دروازه حریف ایجاد کرد، پاس کات بک او برای پاتاگنیا موقعیت فوق العاده‌ای را در اختیار او قرار داد اما ضربه او راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه 44: اسپینازولا با گذر از مدافعین پیش رو ارسال تماشایی به داخل محوطه انجام داد، کونتی بالاتر از همه به توپ ضربه زد اما ضربه سر او نتوانست دوناروما را به زحمت بی‌اندازد.

دقیقه 45+2: آنتونلی روی یک ضد حمله و با حرکت انفجاری از سمت چپ محوطه جریمه آتالانتا موقعیت خوب شوت زنی پیدا کرد، ربه او با بد شانسی به تیرک دروازه حریف برخورد کرد.

نیمه نخست این دیدار با برتری آتالانتا همراه بود اما این تیم موفق نشد از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کند، میلان نیز در دقایق پایانی موقعیت خوبی را از دست داد تا در نهایت نیمه نخست این دیدار با حساب 0-0 به پایان برسد.

نیمه دوم این دیدار با برتری میلان آغاز شد، شاگردان مونتلا برای پیروزی در این دیدار نیمه دوم را آغاز کردند.

دقیقه 54: بوناونتورا موقعیت طلایی به دست آورد، او از پشت محوطه ضربه‌اش را روانه دروازه حریف کرد اما این ضربه راهی به دروازه پیدا نکرد و از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 62: کوچکا با نفوذی که از سمت راست انجام داد ارسال تماشایی روی دروازه حریف انجام داد اما این ارسال به هیچ یک از بازیکنان میلان نرسید و این موقعیت برای میلان از بین رفت.

دقیقه 83: تولویی روی ارسال گومز موقعیت خوبی به دست آورد اما ضربه سر او در دستان دوناروما قرار گرفت.

میلان نیمه دوم این دیدار را با هدف پیروزی اغاز کرد اما حملات این تیم در نهایت به گل منتهی نشد تا در نهایت این دیدار با حساب 0-0 به پایان برسد.

خلاصه این دیدار را اینجا ببینید

1899