نتایج هفته پانزدهم بوندس لیگا؛ بازگشت لایپزیگ به صدر با شکست دادن هرتا برلین

نتایج هفته پانزدهم بوندس لیگا؛ بازگشت لایپزیگ به صدر با شکست دادن هرتا برلین

وبسایت رسمی برنامه نود - رقابت های بوندس لیگا عصر شنبه ادامه یافت.

به گزارش وبسایت نود، رقابت های بوندس لیگا که روز جمعه با تساوی 2-2 هوفنهایم و دورتموند آغاز شده بود عصر شنبه با انجام 5 بازی ادامه یافت. در حساس ترین بازی لایپزیگ موفق شد در ردبول آرنا 2-0 هرتا برلین را شکست دهد و موقتا به صدر جدول برگردد. گل های این بازی را تیمو ورنر و ویلی اوربان به ثمر رساندند.

هامبورگ پس از کسب دو پیروزی متوالی در زمین ماینتس 3-1 شکست خورد. در این بازی ابتدا بابی وود برای هامبورگ گلزنی کرد اما هت تریک دنی لاتزا در این بازی شکستی دیگر برای دایناسورها رقم زد. 

نتایج ضعیف گلادباخ در این هفته هم ادامه یافت و در زمین آگزبورگ 1-0 شکست خوردند. در این بازی مارتین هینترگر مدافع اتریشی در دقیقه 75 تک گل بازی را به ثمر رساند. 

در یکی دیگر از بازی های شالکه در زمین خود مقابل فرایبورگ با تساوی 1-1 متوقف شد. در دقیقه 64 فلورین نیدرلخنر برای فرایبورگ گلزنی کرد اما دقیقه 75 یوهن کونوپلیانکا گل تساوی را برای شاگردان واینتسیرل به ثمر رساند.

وردربرمن هم با آلکساندر نوری در وزر اشتادیون یک تساوی دیگر کسب کرد. در این بازی ابتدا آرتیموس رودنفس برای کلن گلزنی کرد اما دقیقه 40 سرج نبری گل مساوی را به ثمر رساند. با این نتیجه 15 امتیازی شد و در مکان چهاردهم جدول قرار گرفت.

7899