اتلتیکو مادرید 1-0 لاس پالماس؛ سه امتیاز واجب تر از نان شب نصیب روخی بلانکو شد

اتلتیکو مادرید 1-0 لاس پالماس؛ سه امتیاز واجب تر از نان شب نصیب روخی بلانکو شد

وبسایت رسمی برنامه نود - اتلتیکو مادرید بحران زده در هفته شانزدهم لالیگا در شرایطی به مصاف لاس پالماس رفت که به چیزی جز سه امتیاز فکر نمی کرد.

به گزارش وبسایت نود، اتلتیکو مادرید در چارچوب هفته شانزدهم لالیگا میزبان لاس پالماس در وزشگاه ویسنته کالدرون شهر مادرید بود. با توجه به شرایط بد اتلتیکو مادرید طی چند ماه اخیر و فشار زیاد روی دیگو سیمئونه، یاران روخی بلانکو چاره ای جز کسب پیروزی نداشتند. آلوارو دومینگر بازیکن سابق اتلتیکو مادرید نیز پس از بازنشستگی از فوتبال برای تماشای این بازی در ورزشگاه حضور یافت. ترکیب این دو تیم به شرح زیر بود:

اتلتیکو مادرید: میگل آنخل مویا، سیمه فرسالیکو، استفان ساویچ، دیگو گودین، لوکاس هرناندز، کوکه، گابی، سائول نیگس، یانیک کاراسکو، کوین گامیرو، آنتون گریزمان

لاس پالماس: خاوی واراس، میشل ماچدو، پدرو بیخاس، مائوریسیو لموس، هلدر لوپز، مونتورو، نبیل الزهر، ویسنته لوپز، روکه منا، جاناتان ویرا، مارکو لیوایا

اتلتیکو مادرید از همان ابتدای بازی فشار خود را روی دروازه لاس پالماس شروع کرد و در 15 دقیقه نخست کاملاً حاکم بر توپ و میدان بود. کوین گامیرو یک فرصت خوب را در دقیقه 10 از دست داد و سپس شوت دیدنی سائول در دقیقه 15 به تیر دروازه خاوی واراس دروازه بان لاس پالماس اصابت کرد.

در 15 دقیقه نخست، به تدریج لاس پالماس جریان بازی را در دست گرفت و ثابت کرد که یک تیم دست و پا نیست. آنتون گریزمان در دقیقه 29 یک شوت خطرناک را روانه دروازه لاس پالماس کرد که ضربه او از زاویه بسته به تور بغل دروازه برخورد کرد.

 یک فرصت خوب طی چند رفت و برگشت توپ در دقیقه 31 نصیب میشل ماچدو شد ولی ضربه این بازیکن به شکلی خطرناک از کنار دروازه اتلتیکو به بیرون رفت. بهترین فرصت گلزنی لاس پالماس در دقیقه 33 با شوت مائوریسیو لموس از فاصله حدود 40 متری ایجاد شد که توپ به تیر دروازه میگل مویا دروازه بان اتلتیکو برخورد کرد.

آخرین موقعیت خوب گلزنی در نیمه اول با حرکت پا به توپ گریزمان در دقیقه42 پدید آمد ولی ضربه وی در داخل محوطه جریمه توسط مدافعان لاس پالماس بلوکه شد. نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بازی در نیمه دوم با سرعت خوبی آغاز شد. هر دو تیم حملات خوبی را روی دروازه یکدیگر تدارک دیدند و اولین فرصت جدی در دقیقه 49 با ضربه نبیل الزهر مهاجم لاس پالماس ایجاد شد که مویا دروازه بان اتلتیکو مادرید این توپ را مهار کرد. روکه منا نیز در دقیقه 58 یک فرصت تک به تک را با میگل مویا از دست داد. لاس پالماس شروعی بسیار بهتر را در نیمه دوم داشت و مویا دروازه بان اتلتیکو مادرید نشان داد ذخیره خوبی برای یان اوبلاک است.

توپ لو رفته هافبک لاس پالماس در میانه زمین باعث شد تا توپ طی چند رفت و برگشت به سائول رسید و شوت سائول از فاصله 25 متری درون دروازه لاس پالماس آرام گرفت.

میشل در دقیقه 64 یک فرصت خوب را در داخل محوطه جریمه اتلتیکو به دست آورد ولی ضربه اش از بالای دروازه راهی اوت شد و چند دقیقه بعد ضربه سر دیگو گودین نیز حاصلی نداشت.

در 20 دقیقه پایانی، بازی تبدیل به جنگ میانه میدان شد و هر دو تیم توپ های زیادی را به سوی دروازه یکدیگر هدایت کردند اما قادر به خلق موقعیت های خطرناک نبودند. لاس پالماس در نیمه دوم یک تیم بسیار سمج نشان می داد و حتی یک شوت خوب در دقیقه 88 از پشت محوطه جریمه زدند که توسط مویا دفع شد.

در نهایت این بازی با حساب 1-0 به سود میزبان خاتمه یافت.

4464