کریستال پالاس 0 - 1 چلسی؛ تاریخ سازی شاگردان کونته

کریستال پالاس 0 - 1 چلسی؛ تاریخ سازی شاگردان کونته

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان کونته با تک گل کاستا در خانه کریستال پالاس به پیروزی رسیدند تا یازدهمین پیروزی متوالی خود در لیگ را جشن بگیرند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های کریستال پالاس و چلسی از هفته هفدهم لیگ برتر در ساعت 16 به مصاف یکدیگر می روند.

لحظات حساس بازی

دقیقه 22: دیگو کاستا به دلیل خطا روی بازیکن پالاس با کارت زرد مواجه شد تا 5 کارته شود و بازی بعدی تیمش را از دست بدهد.

دقیقه 43:

چلسی روی یک حمله سریع توانست به گل برسد. آزپیلیکوئتا نفوذ خوبی کرد و به روی دروازه سانتری ارسال کرد که کاستا با یک ضربه سر موفق شد آن را به گل تبدیل کند.

دقیقه 47: زاها روی اشتباه مدافعان چلسی صاحب توپ شد اما ضربه این بازیکن به مدافع چلسی برخورد کرد. با این حال توپ در برگشت به کابای رسید و این بازیکن با یک شوت محکم دروازه تیم مهمان را هدف گرفت اما کورتوا در دو ضرب موفق شد آن را مهار کند.

دقیقه 60: کانته هم کارت زرد دریافت کرد تا بازی بعدی چلسی را به دلیل محرومیت از دست بدهد.

دقیقه 83: چلسی در یک موقعیت خوب صاحب ضربه آزاد شد اما ضربه تماشایی مارکوس آلونسو به تیر دروازه برخورد کرد تا نتیجه تغییری نکند.

این بازی در نهایت با همان یک گل به سود آبی های لندن به پایان رسید تا چلسی با 43 امتیاز و با 9 امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار بگیرد. تیم کونته با این نتیجه توانست یازدهمین پیروزی متوالی خود در لیگ را کسب کند تا رکورد جدیدی از این نظر در تاریخ باشگاه ثبت شود. کونته در صورت پیروزی در بازی بعدی می تواند رکورد پیروزی های متوالی تاریخ چلسی در تمامی رقابت ها را بشکند.

ویدیو خلاصه این بازی را می توانید از اینجا مشاهده و یا دانلود کنید

2031