درویش:4تیم حسن زاده را می خواهند/بهترین مربی دنیا هم کاری نمی کرد

درویش:4تیم حسن زاده را می خواهند/بهترین مربی دنیا هم کاری نمی کرد

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: بهترین مربی دنیا هم جای فرکی بود نمی توانست کاری کند.

رضا درویش در گفت وگو با کاپ، درباره آخرین وضعیت مسعود حسن زاده که گفته می شود از این تیم جدا خواهد شد اظهار داشت: طبق صحبت هایی که آقای فرکی داشتند اعلام کردند که سیستم سبک بازی این بازیکن به سیستم سایپا نمی خورد و بهتر است در فضایی بازی کند که بتواند در آنجا مفید باشد لذا به همین علت تصمیم گرفتیم با جدایی ایشان موافقت کنیم. 

وی درباره مقصد بعدی مسعود حسن زاده خاطرنشان کرد: حدود یک ماه قبل مدیربرنامه های او  اعلام کرد که از یک تیم خارجی پیشنهاد دارد امروز هم  اعلام می شود که سه، چهار تیم داخلی او را می خواهند و ما منتظریم نام تیمش اعلام شود تا مذاکره کنیم. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال نیز خواهان به خدمت گیری حسن زاده شده است گفت: این موارد را مدیر برنامه های حسن زاده می داند و باید از او سوال کنیم. 

درویش درباره لیست خرید سایپا گفت: ما قطعا ورودی خواهیم داشت اما تا این لحظه آقای فرکی لیست خود را به ما ارایه نکرده است و به محض اینکه لیست خود را بدهد مذاکرات مان را آغاز خواهیم کرد. 

مدیر عامل باشگاه سایپا درباره وضعیت خود فرکی در سایپا بیان داشت: آقای فرکی نه. شما بزرگ ترین مربی دنیا را هم به سایپا بیاورید و 6 بازیکن اصلی خود را نداشته باشد چه کار می تواند بکند. پرسپولیسی ها در یک بازی 5 ملی پوش خود را نداشتند و به قشقایی که تیم سطح اول کشور نبود باختند. تازه پرسپولیسی که آن همه بازیکن دارد. حالا تصور کنید که تیم ما بدون 6 بازیکن اصلی اش چه شرایطی پیدا می کند تازه ما هفته هاست که ترابی را هم که تنها ملی پوش ما بود را هم نداریم. ما تنها تیم لیگ برتری هستیم که سه بازیکن زیر 18 سال به نام های سلطانی مهر، جعفری و شجاعی در ترکیب اصلی مان بازی می کنند. همین سلطانی مهر با 16 سال سن جوان ترین بازیکن لیگ برتر است . درست است که ما نتیجه نگرفته ایم اما آینده خوبی را پیش روی این تیم می بینیم. 

درویش در پایان گفت: شما اگر حتی از تیم بارسلونا هم سه مهاجمش یعنی مسی، نیمار و سوآرز را بگیرید نمی تواند کارایی داشته باشد. حالا تصور کنید وضعیت سایپا به چه شکل خواهد بود. عده ای می گویند بنده نباید پای کادر فنی  خودم می ایستادم زیرا ممکن است موقعیت خودم به خطر بیفتد و مرا از راس باشگاه بردارند اما من نگاه دیگری دارم و مطمئن هستم حقیقت گم نمی شود.