کومان: دربی مرسی ساید یک مسابقه معمولی نیست؛ این بازی نوبت پیروزی اورتون است

کومان: دربی مرسی ساید یک مسابقه معمولی نیست؛ این بازی نوبت پیروزی اورتون است

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی هلندی تیم فوتبال اورتون امیدوار است که بازیکنانش در دیدار روز دوشنبه برابر لیورپول بتوانند احساسات و هیجان خود را کنترل کنند.

به گزارش وب سایت نود، اورتون در هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس در دربی مرسی ساید به مصاف تیم همشهری خود یعنی لیورپول خواهد رفت. رونالد کومان سرمربی آبی پوشان اورتون که این هفته برای نخستین بار دربی مرسی ساید را تجربه خواهد کرد، معتقد است این دیدار یک مسابقه معمولی نیست.

اورتون که در هفته گذشته به یک پیروزی ارزشمند برابر آرسنال دست یافت، اکنون در شرایط بسیار مطلوبی به سر می برد. شاگردان کومان این دیدار با با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان رساندند؛ اشلی ویلیام در دقیقه 86 گل پیروزی بخش اورتون را به ثمر رساند که نخستین گل این بازیکن برای اورتون بود. مدافع اسبق تیم ملی هلند و باشگاه بارسلونا معتقد است در دربی مرسی ساید که روز دوشنبه در ورزشگاه گودیسون پارک برگزار خواهد شد، فضای منحصر به فردی وجود دارد. وی همچنین ابراز امیدواری کرد که تیمش بتواند به روند 12 بازی بدون برد برابر رقیب همشهری اش خاتمه دهد. کومان 53 ساله روز جمعه در نشست خبری با رسانه ها گفت:

البته این بازی یک مسابقه معمولی نیست، اما وظیفه من در سمت مربی اینست که تیم را برای این دیدار آماده کنم. معمولاً در چنین دربی هایی محیط پرشور و هیجانی را مشاهده می کنید که البته باید خود را کنترل کرده و این مهم ترین نکته دربی روز دوشنبه خواهد بود.

کومان در ادامه نظر خود در مورد نتیجه دیدار را اینگونه بیان کرد:

کسب یک پیروزی در 19 بازی اصلاً خوب نیست و حالا دیگر نوبت ماست که پیروز شویم.

مربی سابق تیم های ساوتهمپتون و فاینورد با اشاره به اینکه درباره این دیدار بزرگ بسیار شنیده است، از اشتیاق فوق العاده زیاد خود برای نخستین تجربه حضور در دربی مرسی ساید گفت.  بسیار مشتاق است که نخستین حضور خود در این بازی تاریخی را تجربه کند.

2081