BEST ELEVEN هفته چهاردهم لیگ برتر/ گلی که جدول را به هم ریخت

BEST ELEVEN هفته چهاردهم لیگ برتر/ گلی که جدول را به هم ریخت

  هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر امروز با انجام 5 دیدار به پایان رسید. 

به گزارش کاپ، در پایان این هفته پرسپولیس همچنان صدرنشین ماند؛ تراکتور اولین شکست این فصل خود را تجربه کرد؛ فولاد و پیکان در جمع بالانشین ها ماندند؛ استقلال هم با یک گل باخت مقابل تراکتور را فراموش کردند؛ ماشین سازی با کاظمی هم باخت؛ مرفاوی هم همچنان می بازد؛ این بار به تیم علی دایی.

در ادامه همراه ترین های این هفته باشید.

دروازه بان:

محمدرشید مظاهری: از ابتدا مشخص بود انگیزه های زیادی برای این بازی دارد. مظاهری برای حراست از دروازه تیمش در برابر آماج حملات پرسپولیس از خود گذشتگی های زیادی داشت.

مدافعین:

ایوب والی: مدافع فولاد بازهم فوق العاده بود. هم در دفاع و در حمله. کاپیتان فولاد در این فصل باطراوت کار می کند. او نقطه اتکای قلب خط دفاعی تیم سعداوی است.

عبدالله کرمی: در کنار والی، عالی بود. اجازه نداد تیم حریف دروازه شان را باز کند. به خوبی جلوی وحید طالب لو حضور داشتند و حتی وقتی طالب لو تسلیم می شد زوج کریمی و والی کار را جمع و جور می کرد.

حسین ماهینی: در برابر تیم سابقش حسابی خوش درخشید. ماهینی اگر نبود شاید ذوب آهن یکی دو بار روی غفلت دیگر مدافعین به گل می رسید اما آمادگی بالای شماره 13 مانع از این اتفاق شد.

احسان حاج صفی: به قدری خوب بود که نمی توان روی نامش قلم گرفت. احسان با بازگشت به جای اصلیش، حسابی روی دور است. او هر کاری که خواست رد سمت راست تراکتور انجام داد. هم گل زد و هم چند بار برای هم تیمی هایش موقعیت سازی کرد.

هافبک ها:

رضا اسدی: هفته قبل هم خوب بود. در این هفته هم پخته تر شده بود. رضا اسدی نشانه هایی از ظهور یک بازیکن آینده دار را در خودش دارد. او برای دومین هفته پیاپی فرشته نجات علی دایی شد و برایش گل ارزشمند زد. اسدی حالا چشم های زیادی را به دنبال خودش می بیند.

مصطفی احمدی: بازیکنی که به خوبی در میانه میدان حضور داشت و جای ایوب کلانتری را پر کرد. احمدی روی گل تیمش هم تاثیر گذار بود و در جنگ های میانه میدان برنده ای به تمام معنا. نقشی که او داشت بدون ترتیب یکی از عوامل پیروزی سیاه جامگان مقابل ماشین سازی بود.

احسان پهلوان: اینقدر گلش قشنگ بود که اصلا نمی توان نام پهلوان را ولو به خاطر همان شوت در بین 11 نفر اصلی قرار نداد. جوان کوتاه قامت ذوبی ها با اعتماد به نفسی فئق العاده شوتی باور نکردنی را به سمت دروازه رادوشوویچ کرد که از هر چه قدر از زیبایی هایش بگوییم کم گفته ایم.

جابر انصاری: گل سه امتیازی استقلال مقابل پدیده توسط جار انصاری زده شد. بازیکن کوتاه قامتی که به خوبی راه گل زدن را بلد است. گل او استقلال را تقریبا از بحران باخت مقابل تراکتور خارج کرد. انصاری در طول بازی با پدیده و پیش از تعویض شدنش چندین بار دفاع تیم حریف را به هم ریخت.

مهاجمان:

گادوین منشا: گل سه امتیازی پیکان در برابر سایپا روی ضربه سر هوشمندانه این بازیکن سیه چرده به ثمر رسید. منشا یک گلزن ذاتی است و می داند باید کجا باشد و چه زمانی چگونه به توپ ضربه بزند. او هم خوب شوت می زند و هم خوب سر می زند.

لوسیانو پریرا: مهاجم برزیلی گسترش از 12 گل این تیم در این فصل 7 تا را خودش زده است. شیمبا در بازی برابر استقلال خوزستان همه کاره تیمش بود. دو گل زد و به تنهایی سه امتیاز حیاتی را برای تیم کمالوند ذخیره کرد.

ساسان انصاری: اگر یک هفته ساسان گل نزد باید تعجب کرد. مهاجم کوتاه قامت فولاد در فضایی ترین روزهای زندگی اش به سر می برد. او دیگر به یک گل در هر بازی هم بسنده نمی کند و برای بار چندم در این فصل بیش از یک گل در یک بازی به ثمر رساند. قربانی این هفته او تیمی نبود جز حسن هوری. ساسان با دو گلی که زد دوازده گله شد و در صدر جدول گلزنان جا خوش کرد.

بازیکن هفته: ساسان انصاری

ساسان برای هفتمین هفته پیاپی برای فولاد گل زد. هر گل او تیری است در قلب برانکو و پرسپولیسی هایی که در مخیلشان نمی گنجید چنین جواهری را دارند و قدرش را نمی دانستند. انصاری با گل هایی که به صنعت زد باعث شد تیمش به یازدهمین هفته بدون باخت برسد و یک دربی دیگر جنوبی را با برد پشت سر بگذارد.

مربی هفته: مجتبی حسینی

فقط به آمار او دقت کنید. 7 بازی و 6 برد. پیروزی برابر تیمی که در این فصل اصلا نباخته بود؛ آخرین شاهکار مجتبی حسینی بود. مربی سابق و سرمربی کنونی ذوب آهن به خوبی کارش را بلد است و می داند باید چگونه در بازی های بزرگ نتیجه بگیرد. تیم او بزرگترین برد هفته را رقم زد و به جمع مدعیان اضافه شد.

بازیکن ناکام هفته: لوسیانو ادینیو

مهاجم برزیلی تراکتور در بازی برابر سپاهان آن بازیکن همیشگی نبود. موقعیت های خوبی داشت اما استفاده نکرد تا تیمش اولین شکست این فصل را تجربه کند.

مربی ناکام هفته: نادر دست نشان

سرمربی صنعت نفت فکر نیم کرد تیمش بعد از آن شروع رویایی در ابتدای فصل و آن نتایج خوب مقابل بزرگان لیگ تیمش این گونه به پایین جدول نزدیک و نزدیک تر شود. نادر دست نشان در این هفته هم با سه گل مقابل فولاد شکست خورد. تیم او در کنار بدشانسی کمی هم باید روی کارهای دفاعی تقویت شود وگرنه بازهم شاهد این شکست ها خواهد بود.

گل هفته: احسان پهلوان

عباس عسگری و جابر انصاری بازیکنان بدشانسی هستند که گل های زیبای شان در هفته ای به ثمر رسید که سوپر گل محسن احسان پهلوان وجود داشت. شماره 10 ذوب آهن از فاصله ای قریب به سی متر، یک شوت فوق العاده را روانه دروازه رادوشوویچ کرد و یکی از زیباترین گل های نیم فصل اول را به ثمر رساند.

بازی هفته: تراکتورسازی 1-2 سپاهان

جنگ حمله ها و ضد حمله ها. تیم عبدالله ویسی به خوبی توانست در برابرتراکتور مقاومت کند واز حداقل موقعیت ها حداکثر استفاده را داشته باشد. این بازی که در ورزشگاه اختصاصی تراکتور و با حضور پرشور مردم به انجام رسید جذاب ترین دیدار هفته هم بود.

بازی کسل کننده هفته: صبا 0-1 نفت

جدال تیمهای مرفاوی و دایی چندان زیبا و دلنشین نبود. فقط یک گل داشت و دو تیم هم فوتبال چندان هجومی را به نمایش نگذاشتند.