پیش بازی وست‌ برومویچ آلبیون-منچستریونایتد؛ به دنبال جبران فاصله با مدعیان

پیش بازی وست‌ برومویچ آلبیون-منچستریونایتد؛ به دنبال جبران فاصله با مدعیان

وبسایت رسمی برنامه نود - شنبه شب و از هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد میهمان وست‌بروم خواهد بود.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، این بازی از هفته شانزدهم لیگ برتر جزیره و از ساعت 21:00شنبه و در ورزشگاه هاوتورنس برگزار خواهد شد. ضمن اینکه قضاوت این بازی بر عهده آنتونی تیلور خواهد بود.

شیاطین سرخ درحالی پای به این بازی خواهند گذاشت که برای اولین بار از ماه آگوست، دو بازی پیاپی در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند و حالا تنها به کسب پیروزی در 3 دیدار باقی مانده از سال جاری میلادی می‌اندیشند. مورینیو می‌داند که برای داشتن شانسی مناسب جهت رقابت در نیمه دوم بازی‌ها، نیاز به کسب حداکثر امتیاز از این 3 بازی که مقابل وست بروم، میدلزبرو و ساندرلند است، دارد. در این بازی، میخیتاریان، شاو و بایی غایب خواهند بود اما خبر خوب برای منچستریونایتد، بازگشت کریس اسمالینگ از مصدومیت خواهد بود. ضمن اینکه احتمالا مارسیال که در بازی قبل غایب بود، مشکلی برای حضور در این بازی ندارد.

از سوی دیگر اما وست‌بروموویچ در فصل جاری لیگ، نتایج بسیارخوبی کسب کرده و پس از پیروزی 3-1 مقابل سوانسی، حالا پشت سر منچسریونایتد در جایگاه هفتم جدول قرار دارد. تونی پیولیس که به سبک خاص خود با تاکید بر ضربات ایستگاهی شهرت دارد، قطعا به دنبال آن خواهد بود که با استفاده از توپ‌های بلند برای خط دفاعی شیاطین سرخ ایجاد دردسر بکند و احتمالا هواداران یونایتد باید در بخش‌هایی از بازی، شاهد حضور فلینی در ترکیب تیمشان باشند. کریگ داوسون پس از محرومیت در بازی گذشته، به ترکیب تیمش بازخواهد گشت اما جانی ایونز، مدافع سابق منچستریونایتد ممکن است در این بازی غایب باشد.

ترکیب احتمالی دوتیم

 نکات آماری بازی:

وست‌بروم در 3 بازی از 6 بازی اخیرش مقابل منچستریونایتد پیروز بوده است. این درحالی است که پیش از آن در 18 بازی پیاپی مقابل شیاطین سرخ ناکام بوده است.شیاطین سرخ در 12 بازی اخیر در خانه این حریف تنها یک شکست داشته اند.وین رونی در 9 بازی آخرش مقابل این حریفه، 7 گل و 4 پاس گل داشته است.وین رونی در صورت گلزنی در این دیدار، با پشت سر گذاشتن آلن شیرر، رکورد گلزنی در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر را از آن خود خواهد کرد(88 گل)با 9 بار گلزنی از روی ضربات سر، وست‌بروموویچ در این زمینه رکورددار این فصل جزیره است.شاگردان تونی پیولیس در 3 بازی آخر خانگی خود، حداقل 3 گل به ثمر رسانده‌اند.پیش بینی نتیجه:

1405