پیش بازی کریستال پالاس - چلسی؛ یازدهمین برد متوالی در انتظار یاران کونته

پیش بازی کریستال پالاس - چلسی؛ یازدهمین برد متوالی در انتظار یاران کونته

وبسایت رسمی برنامه نود - چلسی می تواند با برتری در دیدار مقابل پالاس، یازدهمین برد متوالی خود را به دست آورد.

به گزارش وبسایت نود، چلسی شنبه عصر در آغاز هفته ی هفدهم لیگ برتر انگلیس، میهمان کریستال پالاس است. تیم کونته، چهارشنبه شب توانست با برتری 1-0 مقابل ساندرلند، اختلاف خود را در صدر جدول با تیم دوم به عدد شش برساند و علاوه بر این، دهمین برد متوالی خود را در لیگ برتر به دست آورد. در آن سوی میدان، پالاس در آخرین دقایق بازی با یونایتد، با گل زلاتان، از کسب یک امتیاز بازماند.

چلسی می تواند با پیروزی در این دیدار، پیش از بازی سایر رقبا، اختلاف را به عدد 9 در صدر جدول برساند. آن ها در صورتی که یازدهمین برد متوالی را در لیگ برتر به دست آورند با رکورد قبلی خودشان در سال 2009، برابری می کنند. از طرفی پالاس که در شش بازی قبلی خود، تنها یک برد را تجربه کرده است (پیروزی 3-0 مقابل ساوتمپتون)، شرایط خوبی را در هفته های اخیر در خانه نداشته است. ان ها در 5 بازی اخیر خانگی خود در لیگ برتر، 4 شکست داشته اند.

تیم پاردو اکنون در رده شانزدهم قرار دارد و برای فرار از منطقه سقوط، نیاز به کسب امتیاز دارد. آن ها در 37 بازی قبلی خود در لیگ برتر، تنها شش برد را به دست آورده اند که این آمار بدترین میانگین امتیاز به ازای هر بازی از ابتدای سال 2016 در بین تیم های انگلیسی است.

در آمار رودروی شش بازی اخیر دو تیم ( که همگی در چارچوب لیگ برتر انجام شده است) هیچ تساوی ای رقم نخورده است. چلسی 4 بار پیروز شده است و پالاس دو بار طعم برد را چشیده است. دو تیم فصل گذشته در ورزشگاه خانگی خود مقابل رقیب شکست خوردند.

پالاس برای این بازی غایبین زیادی دارد. فلامینی در دیدار چهارشنبه شب مصدوم شد و به این بازی نمی رسد. تامکینز، ویکام، ساکو، لوک رمی، سواره و مانداندا هم که همچنان غایب خواهند بود. اما پانچئون می تواند در دیدار با چلسی به میدان برود.

هازارد از مصدومیت رهایی پیدا کرده و می تواند چلسی را همراهی کند، اما اسکار و تری مصدوم هستند. کورت زوما و لوفتوس چیک هم مشکلی برای همراهی چلسی در این بازی ندارند.

ترکیب احتمالی دو تیم

آمار و اطلاعات مسابقه؛

پالاس در هفت بازی قبلی خانگی خود در لیگ برتر مقابل چلسی، فقط موفق به زدن سه گل شده است که یکی از آن ها، گل به خودی جان تری بوده است.

در صورتی که چلسی موفق شد باز هم پالاس را در سلهرست پارک شکست دهد، آن ها بهترین آمار را در بین تیم های لیگ برتری در پیروزی در این ورزشگاه مقابل پالاس به دست می اورند.

چلسی فقط یکی از هشت مسابقه اخیرش را در دربی لندن با شکست پشت سر گذاشته است. 4 برد و 3 تساوی و 1 شکست.

بنتکه در 4 بازی از 6 تقابل اخیرش مقابل چلسی در لیگ برتر، موفق به گلزنی شده است.

پاردو در این بازی برای سیصد و دومین بار در یک مسابقه لیگ برتری روی نیمکت می نشیند و به جمع ده مربی پر سابقه ی لیگ برتر می پیوندد.

چلسی حضورش را در صدر جدول در روز کریسمس قطعی کرده است. در تمام چهار باری که چلسی در این روز صدرنشین لیگ برتر بوده است، در نهایت توانسته قهرمان لیگ برتر شود.

شش تیم از هفت تیمی که در سال های اخیر در کریسمس، صدرنشین لیگ بوده اند، در نهایت جام لیگ جزیره را بالای سر برده اند.

2021