گواردیولا: مصدومیت گوندوگان ناراحت کننده است

گواردیولا: مصدومیت گوندوگان ناراحت کننده است

به گزارش "ورزش سه"، در جریان پیروزی سیتیزن ها برابر واتفورد، گوندوگان دچار مصدومیت شدیدی شد و احتمالا چند ماه از میادین دور خواهد بود.

گواردیولا گفت: "فکر می کنم بهتر است در این رابطه منتظر بیانیه رسمی باشگاه از سوی کادر پزشکی باشیم. گوندوگان مدتی از میادین دور خواهد بود اما پزشکان بهتر می توانند در این زمینه اظهار نظر کنند.

مطمئنا این اتفاق خیلی برای او دشوار خواهد بود و یک بدشانسی برای منچسترسیتی است و دل ما برای او تنگ می شود اما گاهی این اتفاقات در دنیای فوتبال رخ می دهد. گوندوگان بسیار غمگین است و ما نیز از این اتفاق خیلی ناراحتیم. شرایط او توسط بهترین پزشکان بررسی خواهد شد و ما نیز باید در انتظار آینده باشیم.

در طول یک فصل، همیشه چنین اتفاقاتی رخ می دهد و بازیکنان دچار مشکلات عضلانی می شوند. ما از مسئله مصدومیت بازیکنان خیلی اذیت شدیم اما دریافت کارت های قرمز نیز برای ما یک معضل بوده است.

ما از گوندوگان حمایت می کنیم و دلمان برای او تنگ می شود. می دانم که او خیلی ناراحت است اما بعد از عمل جراحی به اینجا خواهد آمد و همبازیانش را ملاقات خواهد کرد. ما نیز باید ببینیم چه اتفاقاتی در آینده رخ خواهد داد".