تراکتورسازی با شکست مقابل سپاهان از صدر جدول دورتر شد

تراکتورسازی با شکست مقابل سپاهان از صدر جدول دورتر شد

وبسایت رسمی برنامه نود - تراکتورسازی تبریز نتوانست از امتیاز میزبانی خود مقابل زردپوشان اصفهانی استفاده کند و از این تیم شکست خورد.

به گزارش وبسایت نود، تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان از ساعت 14 امروز (جمعه) در چارچوب هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی 2 بر یک سپاهان به پایان رسید تا تراکتورسازی نخستین شکست فصل خود را مقابل زردپوشان اصفهانی تجربه کند.

مهرداد محمدی در دقیقه 24 و احسان حاج‌صفی در دقیقه 56 برای سپاهان و فرزاد حاتمی در دقیقه 71 برای تراکتورسازان گلزنی کردند.

اشکان خورشیدی داور این مسابقه به سروش رفیعی، شهرام گودرزی، هادی محمدی و کرار جاسم از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد.

با این نتیجه، تراکتورسازی تبریز با 27 امتیاز همچنان در رده دوم جدول باقی ماند اما با 2 امتیاز کمتر و یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس، بختش برای قهرمانی نیم‌فصل بسیار کم شد. سپاهان هم با 21 امتیاز و تفاضل گل 2+ موقتاً به رده هفتم جدول صعود کرد.

گل های سپاهان توسط مهرداد محمدی در دقیقه 24 و احسان حاج صفی در دقیقه 55 به ثمر رسید. 

ترکیب تراکتورسازی: محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، هادی محمدی، محمد ایرانپوریان، شهرام گودرزی، مهدی کیانی، محمد نوری (64- جاسم کرار)، محمد ابراهیمی، فرزاد حاتمی، مهدی شریفی (46- ادینیو) و سروش رفیعی

ترکیب سپاهان: لی اولیویرا، موسی کولیبالی، شجاع خلیل زاده، عارف غلامی (40- رسول نویدکیا)، احسان حاج صفی، میلاد سرلک، محمود قائد رحمتی، جلال علی محمدی، فرید بهزادی کریمی، مهرداد محمدی و طالب ریکانی

شرح گل:

گل اول: مهرداد محمدی خط دفاع تراکتورسازی را حرکت زیبا و انفرادی در دقیقه 24 به هم ریخت و با ضربه ای دروازه تیم میزبان را باز کرد. 

گل دوم: حاج صفی با کارهای ترکیبی بازیکنان سپاهان، توپ را در موقعیت مناسب در اختیار گرفت و در ادامه با ضربه عالی دروازه تیم میزبان را باز کرد. 

گل اول تراکتورسازی:محمد ایرانپوریان روی دروازه سپاهان توپ را ارسال کرد که فرزاد حاتمی در دقیقه 70 توپ را وارد دروازه سپاهان کرد.

خلاصه بازی: تراکتورسازی ۱-۲ سپاهان