مینیوله خطاب به کاریوس: شرایط می تواند خیلی زود برای تو تغییر کند؛ از این اتفاق درس بگیر

مینیوله خطاب به کاریوس: شرایط می تواند خیلی زود برای تو تغییر کند؛ از این اتفاق درس بگیر

وبسایت رسمی برنامه نود - با وجودی که یورگن کلوپ تأکید کرد که زمان بازگشت لوریس کاریوس به ترکیب اصلی لیورپول اصلاً مشخص نیست، اما دروازه بان بلژیکی این به همتای آلمانی می گوید شرایط می تواند خیلی زود برای او تغییر کند.

به گزارش وب سایت نود، سیمون مینیوله دروازه بان بلژیکی که این هفته جای کاریوس را در ترکیب لیورپول گرفت، با تأکید بر اینکه هیچ بازیکنی بزرگتر از باشگاه نیست، به این دروازه بان جوان توصیه کرد که از این اتفاق درس بگیرد تا دوره نیمکت نشینی را هم پشت سر بگذارد.

مینیوله در بازی چهارشنبه لیورپول برابر میدلزبورو که به برتری 3 بر صفر قرمز پوشان آنفیلد منجر شد، جایگزین کاریوس در درون دروازه لیورپول شد؛ نیمکت نشینی کاریوس آلمانی بهای اشتباهات بزرگ و متعددی بود که این دروازه بان در بازی برابر تیم های وستهام و بورنموث مرتکب شده بود. مینیوله خطاب به همتای آلمانی اش اینگونه گفت که شرایط می تواند خیلی زود برای او تغییر کند. این دروازه بان 28 ساله در ادامه هم اینگونه صحبت کرد:

دروازه بانی در فوتبال پست آسانی نیست. هیچ بازیکنی مهم تر و بزرگتر از باشگاه نیست و تنها چیزی که از بیشترین اهمیت برخوردار می باشد، فقط باشگاه است.

مینیوله که به نظر می رسد در دیدار بعدی لیورپول برابر اورتون هم در درون دروازه لیورپول بایستد، وضعیت کاریوس را اینگونه شرح می دهد:

واضح است که این وضعیت برای کاریوس جالب نخواهد بود، اما او بازیکن توانمندی است و به نظرم آنقدر حرفه ای است که بتواند از این اتفاق درس بگیرد. شما باید به لحاظ روحی و روانی بسیار قوی و آماده باشید تا به خوبی چنین شرایط را پشت سر بگذارید. در فوتبال همه چیز می تواند خیلی سریع برای شما تغییر کند، حتی با یک مصدومیت یا یک بیماری. شما باید حرفه ای بمانید، سرتان را پائین انداخته، و چه در زمین و چه در خارج از زمین، سخت کار و تلاش کنید. تمرکز خودت را حفظ کن که البته این مسئله همیشه ساده نیست، به ویژه برای دروازه بانها. مثلاً مهاجم می تواند در لحظات خاصی از بازی به زمین رفته و به عنوان یک بازیکن ذخیره به تیمش کمک کند، اما شما به عنوان یک دروازه بان باید منتظر فرصت خاص خود باشید تا از ابتدا در ترکیب تیم بازی کنید و فقط باید برای آن زمان آمادگی کامل داشته باشید.

2081