میلیک: وسوسه بازی مقابل رئال مادرید انگیزه ام را دو چندان کرده؛ می توانیم مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهیم

میلیک: وسوسه بازی مقابل رئال مادرید انگیزه ام را دو چندان کرده؛ می توانیم مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهیم

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم لهستانی تیم فوتبال ناپولی ایتالیا تمام هم و غم خود را به بازگشت به میادین و حضور در ترکیب تیمش در دیدار برابر رئال مادرید در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا معطوف کرده است.

به گزارش وب سایت نود، آکاردیوس میلیک مهاجم 22 ساله تیم فوتبال ناپولی از اوایل اکتبر به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو از میادین دور است. این مهاجم ملی پوش لهستانی که در تابستان به ناپولی پیوست، تنها هفت بازی برای این تیم انجام داد و چهار گل هم برای تیمش به ثمر رساند. میلیک تا پیش از مصدومیت دو بازی هم در لیگ قهرمانان اروپا برای ناپولی انجام داد و در این دو دیدار سه گل برای ناپولی زد.

این مهاجم جوان این روزها سخت مشغول تمرین است؛ وسوسه بازی در مقابل ستارگان رئال مادرید انگیزه دوچندانی به این بازیکن داده تا بتواند دوره ریکاوری خود را بدون هیچ مشکلی پشت سر بگذارد. میلیک در خصوص شرایط جسمانی اش در یک نشست خبری به خبرنگاران توضیح داد. وی به خبرنگاران گفت:

دو ماه از عمل جراحی روی پایم می گذرد و حالا تمام تلاش خود را می کنم تا بتوانم هرچه زودتر آماده حضور در میدان باشم. دقیقاً نمی دانم که چه زمانی آماده بازی کردن خواهم بود، اما امیدوارم تا ماه ژانویه یا فوریه به شرایط مطلوب برسم. واقعاً احساس خوبی دارم. تمرینات سختی را پشت سر می گذارم، و مسافت طولانی دوندگی می کنم و کار با توپ را هم شروع کرده ام؛ فقط امیدوارم به زودی بتوانم به شرایط بازی برسم.

میلیک در خصوص رویارویی با رئال مادرید در مرحله یک شانزدهم لیگ قهرمانان اروپا هم گفت:

شکست دادن رئال مادرید کار بسیار سختی است، در فوتبال هر اتفاقی ممکن است. من برای بازگشت به شرایط بازی خیلی سخت تمرین کرده ام، اما پس از قرعه کشی مرحله حذفی بازی های لیگ قهرمانان اروپا تلاش خودم را دو برابر کردم تا بتوانم به دو بازی رفت و برگشت برابر رئال مادرید برسم. ما می توانیم رئال مادرید را شکست دهیم؛ سرنوشت ما در دست خودمان است، اما زمان زیادی تا دیدار با رئال مادرید باقی مانده و من هم تمرکزم را روی ریکاوری و بهبودی ام معطوف می کنم.

رئال مادرید در تاریخ 15 فوریه میزبان ناپولی است، و در تاریخ 7 مارس هم باید در ایتالیا به مصاف این تیم برود.

2081