آنچلوتی: سلطه رونالدو و مسی بر توپ طلا ادامه خواهد داشت

آنچلوتی: سلطه رونالدو و مسی بر توپ طلا ادامه خواهد داشت

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ اعتقاد دارد کریستیانو رونالدو شایسته تصاحب جایزه توپ طلا سال 2016 بوده است.

به گزارش وبسایت نود، کارلو آنچلوتی در جدیدترین مصاحبه خودش ضمن تاکید بر اینکه کریستیانو رونالدو شایسته تصاحب توپ طلا 2016 بوده عنوان کرده این بازیکن و لیونل مسی تا چند سال آینده همچنان بخت های نخست تصاحب این جایزه محسوب می شوند.

آنچلوتی در مصاحبه با نشریه آس اسپانیا در مورد رسیدن توپ طلا 2016 به رونالدو گفته:

فکر می کنم رونالدو شایسته این جایزه بود چون او فاتح لیگ قهرمانان و یورو شد. رونالدو از بقیه بازیکنان در سال 2016 بهتر بود و برای همین انتخاب او منطقی بود. برای افراد زیادی ما در دوران مسی حضور داریم اما الان دوران رونالدو هم است. رقابتی که بین آن ها وجود دارد باعث پیشرفت شان شده است. مسی بهتر شده چون رونالدو حضور دارد و کریستیانو بهتر شده چون مسی حضور دارد.

نمی دانم رونالدو تا چه زمانی به فوتبال بازی کردن ادامه می دهد اما فکر نمی کنم سنش خیلی بالا باشد. بازی در پست هجومی تر می تواند تاثیرگذار باشد. او الان بیشتر در وسط بازی می کند و کمتر از قبل به عقب بازمی گردد. فکر می کنم رونالدو سطح خودش را برای 3 یا 4 سال دیگر حفظ کند.

سرمربی پیشین چلسی و رئال مادرید همچنین درباره اینکه آیا رونالدو و مسی همچنان به تقسیم جایزه توپ طلا بین خودشان ادامه خواهند داد گفته:

رونالدو مثل مسی بدون شک تا 2 یا 3 سال دیگر همچنان می تواند توپ طلا را فتح کند. بقیه بازیکنان همچنان باید صبر کنند هر چند ما به عنوان تیم می توانیم به بعضی از آن ها کمک کنیم. به طور مثال با بردن چند جام می توانیم به لواندوفسکی برای تصاحب توپ طلا کمک کنیم.

2031