کلوپ: برای حضور مجدد کاریوس در ترکیب تیم، هیچ تاریخ مشخصی اعلام نخواهیم کرد

کلوپ: برای حضور مجدد کاریوس در ترکیب تیم، هیچ تاریخ مشخصی اعلام نخواهیم کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول زمان بازگشت لوریس کاریوس به ترکیب اصلی این تیم اصلاً مشخص نیست.

به گزارش وب سایت نود، تیم فوتبال لیورپول شب گذشته در هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس برابر میدلزبورو به میدان رفت که این بازی با نتیجه 3 بر صفر با پیروزی شاگردان یورگن کلوپ به پایان رسید. نکته قابل توجه در ترکیب قرمزپوشان آنفیلد حضور سیمون مینیوله بلژیکی در درون دروازه این تیم بود که بعد از هفته ها نیمکت نشینی، در این بازی به عنوان مرد شماره یک لیورپول به میدان رفت.

در دیدار شب گذشته، لوریس کاریوس پش از اشتباهات متعددی که در دو بازی گذشته تیمش انجام داد و انتقادهای گسترده ای که از او شد، از ترکیب بازیکنان لیورپول کنار گذاشته شد و سیمون مینیوله جای او را در درون دروازه تیمش گرفت. یورگن کلوپ مربی آلمانی لیورپول در پایان بازی با اشاره به اینکه هیچ تاریخ مشخصی برای حضور مجدد کاریوس در ترکیب تیمش تعیین نمی کند، به خبرنگاران توضیح داد:

 در فوتبال چنین مسئله ای وجود ندارد (زمان مشخص برای حضور در ترکیب تیم). من به مینیوله هم چیزی نگفته بودم. اما حالا فرصت به او رسیده است. من از وضعیت دروازه بانی تیم کاملاً رضایت دارم. ما دو دروازه بان واقعاً، واقعاً خوب داریم و در کنار آنها هم دروازه بان باتجربه ای مثل الکس مانینگر را در اختیار داریم که شخصیت فوق العاده ای دارد. سه دروازه بان جوان و بسیار برجسته در لیورپول داریم. به همین دلیل است که می گویم هیچ دلیلی وجود ندارد که حتماً از یک دروازه بان خاص استفاده کنم؛ ما باید بازیکنان خود را پرورش داده و باعث پیشرفت آنها شویم. ما رابطه خوبی با بازیکنان خود داریم.

کلوپ در ادامه افزود:

کاریوس بسیار جوان است اما از استعداد بسیار بالایی برخوردار می باشد؛ همه این اتفاقات پایان خوشی خواهند داشت اما برای بازگشت او به ترکیب تیم هیچ زمان مشخصی تعیین نخواهیم کرد. ممکن است خود او این تصیمیم را به راحتی نپذیرد اما این یک تصمیم عادی است و فوتبال همین گونه است. وقتی شما در باشگاه بزرگی بازی می کنید، و شرایط بر وفق مرادتان نیست، باید این شرایط را برای خودتان تغییر دهید، سخت تمرین کنید، پیشرفت کرده و به شرایط ایده آلن باز گردید تا بهترین اتفاقات برای شما رقم بخورد. البته این مسئله طبیعی است که همیشه در زندگی بهترین لحظات و اتفاقات در همان اول کار برای شما رخ نمی دهد.

کلوپ که با پیروزی دیشب تیمش توانست تا رده دوم جدول رده بندی صعود کند، صحبت هایش را اینگونه ادامه داد:

حضور در باشگاه لیورپول پروژه بلند مدتی است. هدف ما اینست که واقعاً باعث پیشرفت باشگاه شویم. خوب می دانیم که هر چه زودتر باید به موفقیت دست پیدا کنیم، اما از سوی دیگر باید نسبت به موقعیت یکدیگر از جمله دروازه بان های خودمان احساس آرامش و اطمینان خاطر داشته باشیم. می دانم که لوریس کاریوس فرد بسیار محکم و قوی است اما متأسفانه او نتوانست نمایش خوبی در ترکیب تیم داشته باشد و این مسئله به یک یا دو یا سه بازی ختم نمی شود. من مطلقاً دوست ندارم تحت فشار رسانه عمومی قرار بگیرم، اما به بازیکن خود بسیار علاقه دارم و دلیلی هم برای این مسئله نمی بینم که در چنین شرایطی او را تحت فشار قرار دهم.

کلوپ در پایان به تمجید از مینیوله پرداخت و بیان کرد:

همه از یک اشتباه کوچک شروع می شود که می تواند برای هر دروازه بانی در دنیا پیش بیاید. خب پس از این اشتباه کوچک، باید به خودم بگویم مشکلی نیست، نمی خواهم دیگر این اشتباهات را ببینم. به نظرم هیچ دلیلی برای این کار وجود ندارد، به ویژه آنکه وقتی دروازه بان خوبی مثل مینیوله را در اختیار دارید که هم در تمرینات، هم روی نیمکت، هم به عنوان یک فوتبالیست و دروازه بان، فردی بسیار بسیار عالی است. او در ابتدای فصل بسیار عالی کار می کرد، بنابراین هیچ اجباری برای استفاده مجدد از کاریوس با این عملکردش وجود ندارد. به همین دلیل بود که تصمیم به این تغییر در ترکیب تیم گرفتیم و دلیل خاص دیگری هم برای این مسئله وجود ندارد. تیم و بازیکنان ما در شرایط خوب و مطلوبی هستند.

2081