روزهای بد مهاجم جوان منچستر یونایتد؛ انتقاد مورینیو از عملکرد رشفورد

روزهای بد مهاجم جوان منچستر یونایتد؛ انتقاد مورینیو از عملکرد رشفورد

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی پرتغالی تیم فوتبال منچستر یونایتد از عملکرد مهاجم جوان تیمش رضایت ندارد و در یک گفتگوی خصوصی از بازی های مارکوس رشفورد انتقاد کرده است.  

به گزارش وب سایت نود، از باشگاه منچستر یونایتد انگلیس اخبار تأیید نشده ای مبنی بر این به گوش می رسد که سرمربی این تیم به انتقاد از عملکرد رشفورد مهاجم 19 ساله تیمش پرداخته و از بازی های او در فصل جاری رضایت ندارد. این مهاجم ملی پوش در طول این فصل بارها مورد انتقاد قرار گرفته و به ویژه در دیدار هفته گذشته برابر تاتنهام که با پیروزی یک بر صفر شاگردان مورینیو به پایان رسید، بسیار ضعیف ظاهر شد.

پایگاه خبری The Sun گزارش داد ژوزه مورینیو بسیار مایل است از رشفورد که فصل گذشته در زمان مربیگری فان خال هلندی به تیم اصلی باشگاه ملحق شد، حمایت کند اما مرد پرتغالی از عملکرد این بازیکن جوان به ویژه در فاز دفاعی نگرانی هایی دارد و از این بابت دچار تردید می باشد. به نظر می رسد که رشفورد نمی تواند بازیکن مناسبی برای کناره های زمین یا وینگر باشد؛ آمار نشان می دهد که این بازیکن در بازی های این فصل به طور میانگین فقط در 37 درصد از تقابل با بازیکنان حریف موفق بوده است. با این وجود، مهاجم ملی پوش انگلیسی توانایی های بالقوه ای هم دارد و اگر از او به عنوان یک مهاجم نوک استفاده شود، می تواند در مسیر موفقیت گام بردارد. البته با توجه به اینکه زلاتان در این فصل توانسته به خوبی در ترکیب منچستر یونایتد تثبیت شده و گل های حساسی را هم برای این تیم بزند، بعید است که حداقل در آینده ای نزدیک از رشفورد به عنوان مهاجم نوک استفاده شود.

مارکوس رشفورد در این فصل در مجموع هشت بار برای منچستر یونایتد به میدان رفته و تنها 3 بار برای تیمش گلزنی کرده است.

2081